کشمش آبگیری زیبایی ظاهری شما را تضمین میکند

این نوع محصول، میوه خشک انواع خاصی از انگور است. انگور کشمشی در اوایل سال 2000 قبل از میلاد در ایران و مصر کشت شد. کشمش آبگیری حاوی ویتامین ها و مواد معدنی سالم است. آنها همچنین بدون چربی و بدون کلسترول، سرشار از آنتی اکسیدان و منبع عالی فیبر هستند.

کشمش، انگور خشکی است که سرشار از بسیاری از مواد مغذی مفید مانند ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، فیتونوترینت ها، پلی فنل ها و فیبرهای غذایی است. کشمش از طریق خشک کردن (در آفتاب یا با استفاده از خشک کن) انواع انگور تهیه می شود.

در طی فرآیندهای خشک، ممکن است به رنگ سیاه، طلایی یا سبز تبدیل شوند. این میوه های خشک در مقایسه با همسالان خود فاقد چربی هستند. کشمش برای سیستم گوارش شما مفید است زیرا حاوی مقدار بیشتری فیبر است. علاوه بر این، آنها همچنین ملین های طبیعی هستند. کشمش همچنین در برابر رفلاکس اسید، نفخ و باد شکم موثر است.

کشمش

اگر بتوانید کشمش (کشمش خیس خورده) را در صبح مصرف کنید، یبوست شما را بهبود می بخشد، حرکات روده شما را صاف می کند و سموم را از بدن شما دفع می کند. کشمش حاوی مواد مغذی گیاهی پلی فنلی مانند ویتامین A، کاروتنوئید و بتاکاروتن است. بنابراین، آنها بینایی شما را بهبود می بخشند.

همه این عناصر از چشم شما در برابر آسیب رادیکال های آزاد که ممکن است منجر به مشکلات بینایی، تحلیل عضلانی و حتی آب مروارید شود، محافظت می کند. همچنین توجه داشته باشید که کشمش حاوی مقدار مناسبی پتاسیم است اما سدیم کمی دارد، بنابراین رگ های خونی شما را شل می کند.

کشمش در متعادل کردن محتوای سدیم در بدن شما بسیار موثر است. از آنجایی که کشمش سرشار از کلسیم است، استخوان های شما را محکم تر می کند. بور عنصر ضروری دیگری است که استخوان شما را قوی می کند. جالب اینجاست که کشمش سرشار از بور است. چندین مطالعه پزشکی ادعا کرده اند که کشمش خیس شده تراکم و استحکام استخوان شما را بهبود می بخشد.