پودر ماشین لباسشویی زلیخا هیچ وقت مشکل تنفسی پیدا نخواهید کرد

در حالی که مردم کشورهای صنعتی معمولا از پودر ماشین لباسشویی زلیخا در ماشین لباسشویی استفاده می کنند، پودر را می توان برای شستشوی دستی لباس استفاده کرد برخی از شوینده ها حاوی آنزیم ها و ترکیبات شیمیایی هستند.

آنزیم هایی که در بسیاری از شوینده های لباسشویی برای از بین بردن لکه ها استفاده می شوند، نسبت به پاک کننده های شیمیایی خشن کمتر برای محیط زیست مضر هستند.

که می توانند برای پوست ساینده باشند افراد می توانند با پوشیدن دستکش های محافظ یا با خرید انواع شوینده هایی که به طور خاص برای افراد دارای پوست حساس طرحی شده اند، آسیب های پوستی را کاهش دهند.

لباس ها را بر اساس ضخامت پارچه در دسته های مختلف دسته بندی کنید از یک قاشق غذاخوری برای اندازه گیری مواد شوینده استفاده کنید پارچه ای نازک از  افزودن مواد شوینده زیاد به ماشین لباسشویی می تواند به ماشین لباسشویی آسیب برساند.

این به این دلیل است که سوسپانسیون تصفیه شده مواد شوینده در ماشین لباسشویی جمع می شود و به مرور زمان به محلی برای رشد باکتری ها تبدیل می شود و از طرف دیگر، استفاده از مواد شوینده کم می تواند در تمیز کردن لباس های ضخیم تر یا بسیار کثیف بی تاثیر باشد.

پودر ماشین لباسشویی

اگر احساس می کنید که این مورد است، می خواهید دوز را در صورت نیاز افزایش دهید دانستن مقادیر مناسب مواد شوینده باعث صرفه جویی در لباس ها، ماشین لباسشویی و هزینه ای که برای مواد شوینده خرج می شود، می شود.

اکنون که مقدار لازم مواد شوینده را محاسبه کرده اید، می خواهید روش مناسبی را برای افزودن مواد شوینده به ماشین لباسشویی انتخاب کنید مخلوط کردن مواد شوینده در یک طبل پر از لباس و سپس اضافه کردن آب، دستور العملی برای فاجعه است.

در عوض، ابتدا آب و مواد شوینده را با هم مخلوط کنید، سپس لباس ها را در ماشین لباسشویی قرار دهید این رویکرد می تواند هم لباس شما و هم ماشین را از آسیب های سنگین نجات دهد.

همچنین در صورت داشتن ماشین لباسشویی با بار بالا یا نیمه اتوماتیک می توانید مقدار دلخواه مواد شوینده را در یک لیوان حل کنید و سپس آن را روی لباس های داخل ماشین لباسشویی بریزید.