ورق کاغذ رنگی کودکان شما را باهوش می کند

در کارخانه ورق کاغذ رنگی در عدل هایی با وزن 200 تا 500 کیلوگرم (400 تا 1200 پوند) دریافت می شوند پس از خرمنکوبی مکانیکی، کهنه‌ها با دست دسته‌بندی می‌شوند.

تا مواد خارجی مانند لاستیک، فلز و کاغذ را جدا کرده و پارچه‌های حاوی الیاف مصنوعی و پوشش‌هایی را که به سختی جدا می‌شوند از بین ببرند. پس از مرتب‌سازی، کهنه‌ها بریده می‌شوند.

سپس گردگیری می‌شوند تا ذرات ریز مواد خارجی حذف شوند و برای حذف آهن از روی رول‌های مغناطیسی عبور می‌کنندپارچه های بریده شده و تمیز شده.

در دیگ های بزرگ استوانه ای یا کروی با ظرفیت حدود پنج تن پخته می شوند. حدود سه قسمت از مشروب پخت و پز، یک محلول قلیایی رقیق آهک و خاکستر سودا یا سود سوزآور ترکیب شده با عوامل مرطوب کننده ، برای پارچه ها استفاده می شود.

بخار در دیگ تحت فشار وارد می شودپس از پخته شدن، پارچه ها شسته شده، سپس به صورت مکانیکی کوبیده می شوند.

کاغذ

 کوبیدن الیاف را کوتاه می کند، عمل تورم آب را برای تولید یک فیبر نرم و پلاستیکی افزایش می دهد، و فیبر را فیبریل می کند یا می شکند.

تا سطح آن را افزایش دهدهمه این اقدامات به شکل‌گیری بهتر ورق کاغذ، تماس نزدیک‌تر بین الیاف و تشکیل پیوند بین الیافی کمک می‌کند که به کاغذ استحکام و انسجام می‌ شود.

با استفاده از مقادیر بیشتر انبار کاغذ، نیاز به الیاف بکر کاهش می یابد و مشکل دفع زباله جامد به حداقل می رسدگسترش این منبع یک مشکل بسیار پیچیده است.

با این حال، به دلیل مشکلات در جمع آوری کاغذ باطله از منابع پراکنده، دسته بندی کاغذهای مخلوط، و بازیابی فیبر از بسیاری از انواع کاغذهای پوشش داده شده و تصفیه شده.

کاغذهای باطله را می توان به چهار دسته اصلی طبقه بندی کرد با عیار بالا، جعبه های راه راه قدیمی، اخبار چاپی و کاغذ مخلوط. سهام مرغوب و موجدار عمدتاً در موسسات تجاری و صنعتی منشا می گیرند.

ضایعات کاغذ سفید در کارخانه های پاکت و چاپ جمع می شوند، در حالی که کارت های جدول بندی توسط دفاتر بزرگ تهیه می شود. بسیاری از سهام مجلات از بازده دکه روزنامه فروشی به دست می آید.

اما برخی از آنها از خانه ها می آیند. زباله های راه راه توسط کارخانه های تولیدی و فروشگاه های خرده فروشی عرضه می شود.

 اخبار چاپی از بازگرداندن دکه روزنامه فروشی و مجموعه های خانگی مشتق شده است. کاغذ مخلوط از سطل زباله ساختمان های اداری و منابع مشابه به دست می آید.