نان جو برای لاغری نشاط و سرحال بودن را برای شما به ارمغان می آورد

نان معمولاً از آرد گندم تهیه می‌شود و گاهی ممکن است نان جو برای لاغری از آرد ذرت، آرد جو یا بلغور جو دوسر تهیه شود دو نوع آرد از گندم استخراج می‌شود.

آرد سفید حاصل از آسیاب کردن آندوسپرم (بافت مغذی دانه گندم) به تنهایی وجود دارد که از آن نان سفید تهیه می شود و آرد قهوه ای که از آن نان قهوه ای تهیه می شود که از آسیاب کردن دانه گندم با آن به دست می آید.

نان یک غذای اصلی محبوب است که طعم ها، مواد تشکیل دهنده و مواد مغذی متنوعی دارد غلات، خمیر ترش، قهوه ای، نان تقلبی، زرد، با طعم بادیان، رول قهوه ای، نان چاودار، برای نام بردن از چند مورد.

با وجود متهم شدن ناعادلانه به افزایش وزن، نان همچنان اساس رژیم غذایی روزانه ماست آیا این باور که نان باعث افزایش وزن می شود، حقیقتی دارد.

ارزش غذایی دقیق هر نوع نان چقدر است این مقاله برخی از طعم‌های مورد علاقه را بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا درک کنید که قرار دادن نان در سفره خانواده چقدر مهم است.

نان

نان منبع بسیار خوبی از کربوهیدرات های پیچیده است که انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند و نقش مهمی در متعادل کردن سطح گلوکز در خون دارد.

برخی از انواع نان مانند نان غلات دارای محتوای فیبر بالایی هستند که عملکرد دستگاه گوارش را تقویت می کند. اکثر انواع نان دارای پروتئین های گیاهی با ارزش غذایی کم و چربی بسیار کمی هستند.

آنها همچنین حاوی ویتامین های B هستند که به متابولیسم پروتئین ها و همچنین جایگزینی سلول کمک می کند.

ویتامین E یک آنتی اکسیدان کارآمد است که می تواند لخته های تشکیل شده در خون را حل کند، همچنین ریزمغذی هایی مانند آهن، پتاسیم، کلسیم و سلنیوم، که به طرق مختلف برای سلامت ما مفید هستند.

آهن نقش مهمی در رشد سلولی و اکسیژن رسانی دارد، پتاسیم به عملکرد متعادل سلول ها، کلسیم به تراکم استخوان ها و استحکام و سلامت کلی آنها کمک می کند، در حالی که سلنیوم یک آنتی اکسیدان قوی است.