آجر فشاری اهواز دردمفاصل را کاهش می دهد

استحکام، قابلیت اطمینان، عمر طولانی آجر فشاری اهواز یک سازه محکم است که در صورت رعایت تکنولوژی های ساخت، ده سال به شما خدمت خواهد کرد.

این ماده از درجه حرارت بالا و پایین نمی ترسد، زنگ نمی زند، در برابر رطوبت مقاوم است ظرفیت گرمایی بر خلاف منقل فلزی، آجرها به خوبی نگهداری می شوند.

اولاً، غذا در چنین منقلی خوشمزه تر و یکنواخت تر است ثانیا، صرفه جویی قابل توجهی در سوخت وجود دارد کار آسان برای ساخت منقل آجری نیازی به خرید اجاره ابزار و تجهیزات اضافی نیست.

سایت بار آجر فشاری اهوازخیابانی می تواند به مرکز تفریح ​​و سرگرمی خانوادگی تبدیل شود، برجسته و دکوراسیون واقعی علاوه بر این، یک منقل آجری بزرگ طیف وسیعی از ظروف، از جمله یک گروه بزرگ را باز می کند.

از سوی دیگر، چنین بنای تاریخی به مکان دیگری منتقل نخواهد شدهمچنین، برای ایجاد یک گریل و چیدمان سکو برای استراحت، باید برای فلاشینگ و تلاش زیادی صرف کنید اما نتیجه احتمالا ارزش تلاش را دارد.

آجر

یک مکان مناسب انتخاب کنید قبل از انتخاب یک مدل، مواد را آماده کنید، باید مکانی را برای طراحی آینده انتخاب کنیداهمیت این مرحله را نباید نادیده گرفت – اگر بریلردر مکان نامناسبی قرار نگیرد، می تواند تمام لذت های بقیه را از بین ببرد.

فراموش نکنید که ساخت و ساز بریلر پس از سالها ایستادن در مکان انتخاب شده از جایی به مکان دیگر منتقل نمی شود، زیرا انتخاب یک قطعه بسیار مسئولانه ضروری است.

برای توجه به کمبود اقلام ارائه شده و اشیاء مجاور به همین دلیل، منقل را نمی توان زیر شاخه های نزدیک زباله دانی، نزدیک فروشگاه هیزم قرار داد.

منقل باید در فاصله ایمن از ماشین، ساختمان های چوبی و نرده ها باشد. بریلر نمی تواند در نزدیکی چمن خشک بایستد، زیرا گرمای زغال سنگ داغ، ممکن است آتش سوزی شود.

جهت باد اگر باد در حیاط در یک جهت می وزد، مطمئن شوید که دود و خاکستر به داخل ساختمان های مسکونی (مال شما و همسایگان شما) ادامه نمی یابد.

اگر جهت خاصی برای وزش باد وجود ندارد، باید یک پلت فرم را با یک بوق با یک صفحه نمایش خاص یا محافظ تجهیز کنید.