گرانی بی علت دفتر 100 برگ سیمی شفیعی که باعث وحشت مردم شد

توصیه می شود با دستورالعمل 3.5 میلی متری شروع کنید و با بهبود نوشتن و خوشنویسی کودک به تدریج آن را کاهش دهید.

انواع خراش

Grids بسیار متنوع هستند، زیرا برای نوشتن یا برای بسیاری از موضوعاتی که تدریس می شوند مناسب هستند.

شبکه های 8، 6، 5، 4 و 3 میلی متری وجود دارد. بزرگترها برای کودکان کوچکتر طراحی شده اند و با توجه به تکامل آنها می توان از شبکه های کوچکتر استفاده کرد.

انواع خراش

خراش افقی یک دستورالعمل ساده است که برای تقویت جهت خوب نوشتن، یعنی مستقیم نوشتن روی دفتر 100 برگ سیمی شفیعی است.

این برای دانش آموزانی طراحی شده است که قبلاً عادت درست نوشتن را به دست آورده اند و از قبل دستخط کافی دارند که برای تعیین مکان حروف و کلمات روی کاغذ به هیچ گونه تقویتی نیاز ندارد.

صاف

کاغذ صاف یا “سفید” یکی از مواردی است که بیشتر به خلاقیت دانش آموز کمک می کند، زیرا هیچ محدودیت یا قاعده ای را اعمال نمی کند.

دقیقاً به همین دلیل، مستلزم آن است که دانش آموزی که از این نوع کاغذ استفاده می کند، مکانیسم نوشتن را کاملاً درونی کرده باشد.

برای ارائه طیف گسترده ای از متغیرها به دانش آموزان در آموزش، بسته به دقت مورد نیاز برای یک یا آن کار، سه نوع میلی متر مختلف ایجاد کرده ایم.

جعبه های میلی متری همچنین امکان انتخاب بین سه اندازه مختلف جعبه را در اختیار دانش آموز قرار می دهد، انتخابی که بسته به دقت مورد نیاز برای کار مورد نظر انجام خواهد شد.

در Grids، می توانید حداکثر پنج اندازه گیری مختلف را انتخاب کنید.

برای کودکان کوچکتر، هرچه شبکه بزرگتر باشد، بهتر است. با کسب مهارت و نظم در نوشتن، اندازه شبکه را می توان به تدریج کاهش داد.

بنجامین باربور، یک معلم آمریکایی، پیشنهاد می کند که یادداشت برداری بدون صفحه نمایش می تواند به دانش آموزان کمک کند تا افکار خود را بهتر سازماندهی کنند.