کیف لپ تاپ asus که ردیاب داشت و دزد را دستگیر کرد

با این حال، در هواپیما مراقب باشید – بعید است خطوط هوایی لپ تاپ را در چمدان قرار دهند. این به دلایل ایمنی است: اولاً خطر اشتعال وجود دارد به خصوص اینکه لپ‌تاپ حاوی لوازم آرایشی مانند پاک کننده لاک ناخن، دئودورانت یا بسیار قابل اشتعال … شامپو خشک است و ثانیاً این خطر وجود دارد.

از گم شدن چمدان شما و این در کنار داده های ارزشمند شما … بهتر است وسایل ارزشمندی را به عنوان چمدان دستی با خود ببرید.

کیف لپ تاپ asus همچنین می تواند یک بند شانه اضافی و یک دسته حمل داشته باشد که به لطف آن به عنوان یک کیف راحت و کوچک نیز عمل می کند.

طراحی سفت و شیک قاب Silver Monkey از لپ تاپ شما در برابر خط و خش، پاشیده شدن و سایر آسیب های مکانیکی محافظت می کند و در عین حال هم در یک جلسه کاری و هم در حین حرکت عالی به نظر می رسد.

فرم شیک، کیفیت عالی و اندازه های زیادی از کیس که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، تطبیق گزینه مناسب با تجهیزات شما را آسان می کند.

خودتان ببینید که کیفیت می تواند با قیمت رقابتی همراه باشد.

آیا می خواهید با اطمینان از لپ تاپ خود محافظت کنید و در عین حال برای هر سفر یک همراه شیک به دست آورید؟ روی مورد پالس تارگوس شرط بندی کنید.

طراحی مدرن آن آن را به طور ایده آل برای هر شرایطی مناسب می کند و ساختار بادوام با زیپ راحتی را تضمین می کند و به طور موثر در برابر سایش مواد و در نتیجه آسیب به

تجهیزات محافظت می کند.

طراحی شیک و متناسب با هر سبکی تنها مزیت این کیس نیست.

لوازم جانبی محافظ لپ‌تاپ YOSEMITE نیز بسیار سبک وزن است، بنابراین هنگام حمل لپ‌تاپ شما سنگینی نمی‌کند.

علاوه بر این، دارای یک فضای داخلی نرم است که از تجهیزات در برابر خط و خش محافظت می کند. همچنین دارای یک جیب جلویی است که می توانید وسایل ضروری خود را در آن قرار دهید.