کلید و پریز برق که کودکی را از برق گرفتگی نجات داد

الکتریکی نصب شده هماهنگ باشد. قاب ها علاوه بر جنبه بصری، کارکردی سودمند نیز دارند.

آنها برای محافظت از دیوار کنار پریزها یا اتصالات الکتریکی در برابر استفاده بیش از حد طراحی شده اند.

علائم استفاده مکرر عبارتند از: کثیفی یا خراشیدگی بسته به ترجیحات کاربر و امکانات نصب، مشتری می تواند فریم های تک / چندگانه و افقی / عمودی را انتخاب کند.

امروزه تولیدکنندگان به طور فزاینده ای محصولات جدیدی را به بازار معرفی می کنند که انتظارات مشتریان را برآورده می کند. آنها در درجه اول در ظاهر و شکل متفاوت هستند.

آنها بسته به ترجیحات کاربر در طیف گسترده ای از رنگ ها هستند.

یک کلید و پریز برق برای روشن یا خاموش کردن جریان در مدارهای الکتریکی استفاده می شود.

به طور کلی، برای تمام عملیات سوئیچینگ استفاده می شود. از نظر کاربرد مورد نظر آنها در شبکه های الکتریکی، آنها را به دسته های مختلفی تقسیم می کنیم.

نوع جریان در مدار اصلی، کلیدها را به کلیدهای جریان DC، AC و جهانی تقسیم می کند. ابزارهای ولتاژ بالا و پایین و از نظر عملکرد اصلی و کمکی نیز وجود دارد.

مرحله پایانی هر تاسیسات الکتریکی، نصب پریزها و کانکتورها است. با این حال، قبل از رفتن به مرحله مونتاژ، باید نوع تجهیزات را در نظر بگیریم.

اول از همه، شما باید به امکانات استفاده و عملکرد نگاه کنید. به عنوان مثال، در مورد اتصالات فلاش، باید یک جعبه الکتریکی از قبل به دیوار وارد شود و کانکتور سطحی مستقیماً به سطوح دیوار پیچ شود.

یکی از مهمترین جنبه ها ارزش های زیبایی شناختی است، زیرا سوکت ها و اتصالات عنصر تزئینی آپارتمان خواهند بود.

با این حال، ظاهر ثانویه است، مهم ترین کارکرد است. سوئیچ های تک قطبی با یک دکمه مشخص می شوند، آنها در یک مدار روشنایی واحد استفاده می شوند.

آنها ساده و سریع نصب می شوند. کلیدهای دو قطبی هم یک کلید دارند اما دو مدار را با آن فعال می کنیم.