کفش اسکیچرز اصل در اصفهان که با آن می توانید گلدان درست کنید

کفش های کتانی سفید یک ایراد جدی دارند: خیلی راحت و سریع کثیف می شوند.

گاهی اوقات تنها کافی است یک پیاده روی در شهر انجام دهید و کفش های کتانی سفید و شفافی که به تازگی خریده اید شبیه کفش هایی با 3 سال مسافت پیموده شده است.

مواد سفید می توانند خاکستری یا بدتر از آن زرد شوند. لاستیک سفید روی کفه نیز برای مدت طولانی در شرایط خوبی باقی نمی ماند. و هیچ چیز کمتر از کفش های کثیف روی پای مردان نیست.

چگونه کفش های کتانی سفید را تمیز کنیم؟ شایان ذکر است که شما باید به تمیز کردن قسمت بالایی کفش (مواد) متفاوت برخورد کنید و عناصر لاستیکی را به گونه دیگری تمیز خواهید کرد.

در اینجا 7 راه اثبات شده وجود دارد.این سنتی ترین روش برای تمیز کردن کفش است.

چگونه کفش های کتانی سفید را بشوییم؟ لگن را با آب ولرم پر کنید، یک مسواک، یک تکه صابون خاکستری بردارید، کفش اسکیچرز اصل در اصفهان را خیس کنید و سپس آنها را بشویید تا سفید شوند.

برای اینکه به مواد آسیبی نرسد می توانید به جای برس از اسفنج ظرفشویی (سمت نرم) استفاده کنید.

کثیفی های شدید روی مواد و کفی و همچنین صابون و مایع ظرفشویی قابل رسیدگی است. در اینجا نیز از تکنیک شستشوی دست در لگن با آب استفاده کنید.چگونه کفش های کتانی سفید را از لکه های زرد پاک کنیم؟

برای این کار از سفید کننده جهانی، یعنی جوش شیرین استفاده کنید. می توانید پودر سودا را مستقیماً روی یک اسفنج مرطوب بمالید و سپس آن را با حرکات کروی به خاک بمالید.

بگذارید پودر چند دقیقه روی پارچه بماند سپس با آب پاک کنید. جوش شیرین برای تمیز کردن لاستیک های کثیف عالی است.اگر جوش شیرین به تنهایی کمکی نکرد، می توانید مخلوط قوی تری را امتحان کنید.

سرکه و جوش شیرین را به نسبت 1:1 مخلوط کنید. سپس آن را روی کفش های خود قرار دهید. همچنین یک راه موثر برای تمیز کردن لکه های زرد روی کفش های سفید است.