کرم کنجد در بیابان جان یک نفر را نجات داد

وقتی خواص کرم کنجد را بخوانیم کنجکاو میشویم که گیاه کنجد را هم بشناسیم. در این مقاله توضیح مختصری آمده است.

از کنجد امروزه نه تنها به عنوان افزودنی به وعده های غذایی و محصولات نانوایی استفاده می شود، بلکه به تنهایی به عنوان یک مکمل ضروری برای رژیم غذایی روزانه که حاوی فیبر، پروتئین، اسیدهای چرب غیر اشباع، روی، فسفر، آهن، منیزیم است، ارزشمند تلقی می شود. ویتامین های گروه B و آنتی اکسیدان ها.

می توان آن را به تنهایی یا به عنوان یک میان وعده مناسب مصرف کرد. چگونه کنجد به شکل کنجد یا حلوا در قفسه های ما قرار گرفت و چرا به این دانه های ریز و به سختی قابل مشاهده نیاز داریم؟

آیا کنجد (به عربی saasim یا simsim) از هند می آید؟ نه به طور کامل… فرض بر این است که طبیعتاً از آفریقا، به ویژه قسمت شمالی آن سرچشمه می گیرد. یکی از بهترین محصولات این گیاه تا به امروز در آنجا قرار دارد، به عنوان مثال در نیجریه. کنجد در فرهنگ مصر باستان هزاران سال پیش جایگاه قابل توجهی داشت.

در آن زمان، به احتمال زیاد به آسیا نیز منتقل شد، جایی که به خوبی پذیرفته شد، هم در زمینه محصولات کشاورزی و هم از نظر فرهنگ و غذاهای هندی.

می توان حدس زد که کنجد به لطف این سفر به دور دنیا، هندی نامیده می شود.

با این حال، باید تاکید کرد که بذرهایی که در آفریقا کشت می‌شوند، شیرین‌تر از همتای خود شناخته شده‌اند. در هند و اغلب با کیفیت بسیار بالاتر مشخص می شوند.

این لزوماً به انواع گیاهان کشت شده مربوط نمی شود، بلکه بیشتر به شرایط آب و هوایی برای رشد مربوط می شود. منبع خام باید با خلوص بیشتر از استاندارد مشخص شود – یک سنگریزه در چندین تن دانه تمام آن چیزی است که برای رد یک تحویل لازم است.
اندازه دانه ها برای تولید اسنپ کنجد نیز قابل توجه است. بنابراین، شرکت Unitop تنها دانه‌های بزرگ‌تر و پرتر را برای تولید میان‌وعده‌های سالم‌تر خود انتخاب می‌کند و این باعث می‌شود که کنجدها به‌طور استثنایی ترد شوند و طعمی بی‌نظیر به آن‌ها می‌دهند.