پیرزنی که با خوردن کنجد دزفول توانست آینده نوه هایش را پیش بینی کند

دانه های کنجد حاوی آنتی اکسیدان هستند.

آنتی اکسیدان ها به بدن کمک می کنند تا با آسیب هایی که در اثر اکسیداسیون در بدن ایجاد می شود، مبارزه کند. اثر اکسیداتیو به عنوان استرس اکسیداتیو شناخته می شود.

استرس اکسیداتیو همچنین احتمال بیماری مزمن کبدی را افزایش می دهد. مطالعات نشان می دهد که دانه های کنجد حاوی آنتی اکسیدان هستند.

این مطالعات همچنین نشان می دهد که مصرف آنها باعث افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی در خون می شود.

دانه های کنجد همچنین حاوی لیگنان ها و گاما توکوفرول هستند، دو آنتی اکسیدان با عملکردهای جداگانه.

لیگنان ها خطر بیماری قلبی، پوکی استخوان و سرطان سینه را کاهش می دهند. گفته می شود گاما توکوفرول از بیماری قلبی محافظت می کند. نحوه رشد دانه های کنجد را بخوانید.

ممکن است از تعادل هورمونی در دوران یائسگی حمایت کند.

دانه های کنجد دزفول حاوی ترکیبی شبیه استروژن به نام فیتواستروژن است که گفته می شود علائم یائسگی را در زنان کاهش می دهد.

این به این دلیل است که سطح استروژن در زنان یائسه کاهش می یابد و علائمی مانند گرگرفتگی و کاهش استحکام استخوان ایجاد می کند.

بنابراین، افزایش مصرف کنجد ممکن است دفعات و شدت علائم یائسگی را کاهش دهد. فیتواستروژن ها همچنین ممکن است خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان سینه را در دوران یائسگی کاهش دهند.

دانه های کنجد حاوی انواع مواد مغذی هستند که برای بدن شما مفید هستند. پروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، فیتواستروژن ها، فیبر و سایر ترکیبات مفید.

بنابراین باید مصرف منظم آنها را در مقادیر قابل توجهی در نظر بگیرید. اگر شما یک تولید کننده مواد غذایی یا تهیه کننده غذا هستید و می خواهید این منابع مفید پروتئین گیاهی را

تهیه کنید، در اینجا مقاله ای در مورد چگونگی تامین دانه های کنجد KODGAV به شیوه ای سازگار با محیط زیست وجود دارد.