پودر ژله عمده چین و چروک پوست شما را از بین می برد

از آنجایی که پودر ژله عمده اغلب از بافت گاو ساخته می شود، نگرانی هایی وجود دارد که می تواند پریون انسفالوپاتی اسفنجی شکل گاوی (BSE) را به انسان منتقل کند.

پریون قطعه ای از پروتئین است که شکل غیر طبیعی دارد و باعث بیماری می شود پریون ها باعث می شوند پروتئین های دیگر در اثر دومینو تغییر کنند.

BSE گاهی اوقات به عنوان “بیماری جنون گاوی” شناخته می شود زیرا پریون بر مغز، سیستم عصبی و رفتار گاو تأثیر می گذارد.

مغز پر از سوراخ می شود و شبیه اسفنج می شود هنگامی که انسان در معرض پریون BSE قرار می گیرد، ممکن است به بیماری کروتسفلد-جاکوب مبتلا شود، یک بیماری تخریب کننده عصبی که متاسفانه در حال حاضر همیشه کشنده است.

FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) به این نتیجه رسیده است که در صورت رعایت شرایط خاص، خوردن ژلاتین تولید شده از بافت گاو بی خطر است.

الزامات این است که گاوها بلافاصله پس از کشتار سر، ستون فقرات و طناب های نخاعی خود را خارج کنند، این بافت ها سایر قسمت های بدن گاو را آلوده نکنند.

پودر

گاوها قبل از کشته شدن هیچ علائم واضحی از بیماری عصبی نداشته باشند، و اینکه آنها از گله ای نیامدند که حاوی حیوانی بود که ثابت شده بود BSE دارد.

حساسیت به ژلاتین نادر است، اما وجود دارد هرکسی که این آلرژی را دارد باید رژیم غذایی دقیقی را دنبال کند تا از این ماده جلوگیری کند.

برچسب‌های بسته‌بندی باید به دقت خوانده شود و در صورت لزوم با تولیدکنندگان تماس گرفته شود تا ترکیبات یک محصول را بررسی کنند.

غذایی که در رستوران ها و در رویدادهای خاص سرو می شود ممکن است برای افرادی که آلرژی دارند مشکل ساز باشد.

فردی که به ژلاتین حساسیت دارد باید از پزشک خود در مورد بهترین راه برای دریافت واکسن های حاوی این ماده سوال کند وجود آلرژی ممکن است به این معنی نباشد که فرد نیاز به اجتناب از واکسن خاصی دارد.

اما باید با پزشک مشورت کرداگر به فرد توصیه می شود که واکسیناسیون را ادامه دهد، باید توسط متخصص آلرژی و در صورت بروز مشکل، با لوازم ایمنی در نزدیکی خود تزریق شود.