نمایندگی فروش ترمه یزد در کرج

نمایندگی فروش ترمه یزد در کرج با عرضه انواع محصولات ترمه ازجمله رومیزی و پشتی و کیف و کفش ترمه با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب. برای خرید از نمایندگی هم اکنون تماس بگیرید.

فروش محصولات ترمه

پارچه ترمه از منسوجاتی است که با آن می توان محصولات متنوعی را تولید کرد و تنوع ساخت کالا با این پارچه فراوان است و به همین تولیدکنندگان د رتلاشند تا با توجه به سلیقه های خریداران و دوستداران ترمه محصولات جدیدی را هر روز تولید کرده و روانه بازار کنند. از جمله محصولات ترمه که از این پارچه به دست می آورند عبارت است از:

  • کراوات ترمه
  • صندوقچه ترمه
  • کیسه جواهرات ترمه
  • جا قرآنی ترمه
  • تابلوهای تلفیقی چوب و ترمه

فروش ترمه یزد در کرج

ترمه سال های زیادی است که در بین ایرانیان بافته می شده و از این دست بافته برای مراسم های مختلفی از جمله عروسی و عزا استفاده می شده. ترمه یزدی امروزه شهرت جهانی پیدا کرده است و یکی از شهرهایی که انواع محصولات ترمه یزد به آنجا فرستاده می شود و به دلیل تمایل روز افزون مردم به صنایع دستی و سنتی از جمله ترمه با استقبال همراه شده است، شهر کرج است . فروشگاه های ترمه زیادی هستند که به صورت مستقیم و از تولید های یزد ترمه را در آنجا به فروش می رسانند.

نمایندگی فروش ترمه کرج

مجموعه ما یکی از نمایندگی فروش پارچه ترمه و دیگر محصولات ترمه در شهر کرج است که ترمه های ابریشم و پلی استری را در تنوع بالای طرح و رنگ به صورت عمده به فروش می رساند. این مجموعه آماده پذیرش انواع سفارشات پارچه ترمه یزد به صورت طاقه ای و در تناژ بالا توسط خریداران و تاجران عزیز می باشد.