نقل کیلویی بهترین دارو برای درمان گلو درد

نقل غذایی است که از مغز دانه های برشته و آسیاب شده تهیه می شود نقل کیلویی به صورت مایع، جامد یا خمیر به تنهایی یا به عنوان طعم دهنده در سایر غذاها موجود است.

حداقل از زمان تمدن اولمک (قرن 19 تا 11 قبل از میلاد) به شکلی مصرف شده است، اکثر مردم میان‌آمریکایی از جمله مایاها و آزتک‌ها – نوشیدنی‌های  نقلی درست می‌کردند.

دانه های درخت کاکائو طعم تلخ شدیدی دارند و برای ایجاد طعم باید تخمیر شوند. پس از تخمیر، دانه ها خشک، تمیز و برشته می شوند.

پوسته برداشته می شود تا نوک های نقلی  تولید شود و سپس به شکلات ، شکلات بدون تقلب به شکل خشن تبدیل می شود.

هنگامی که توده نقل با حرارت دادن مایع شد، به آن مشروب نقلی می گویند.

مشروب همچنین ممکن است خنک شود و به دو جزء آن تبدیل شود: جامدات و کره. شکلات شیرینی پزی که شکلات تلخ نیز نامیده می شود، حاوی مواد جامد کاکائو و کره کاکائو به نسبت های مختلف و بدون هیچ گونه شکر اضافه است.

که حاوی فیبر بیشتری نسبت به کره کاکائو است، می تواند با مواد قلیایی برای تولید کاکائو هلندی پردازش شود.

بیشتر نقل های مصرفی امروزه به شکل شکلات شیرین، ترکیبی از مواد جامد کاکائو، کره کاکائو یا روغن های گیاهی اضافه شده و شکر است.

شکلات شیری شکلات شیرینی است که علاوه بر آن حاوی پودر شیر یا شیر تغلیظ شده است. شکلات سفید حاوی کره کاکائو، شکر و شیر است، اما مواد جامد کاکائو ندارد.

شکلات یکی از محبوب ترین انواع غذا و طعم ها در جهان است و مواد غذایی زیادی شامل شکلات، به ویژه دسرها، از جمله کیک، پودینگ، موس، براونی شکلاتی و کوکی های چیپسی شکلاتی وجود دارد.

بسیاری از آب نبات ها با شکلات شیرین پر شده یا با آن پوشیده می شوند.

شکلات تخته ای، یا از شکلات جامد یا سایر موادی که با شکلات پوشیده شده اند، به عنوان میان وعده مصرف می شوند.

هدایای شکلاتی که به اشکال مختلف (مانند تخم‌مرغ، قلب، سکه) ساخته می‌شوند.

در برخی از تعطیلات غربی، از جمله کریسمس، عید پاک، روز ولنتاین و هانوکا سنتی است. شکلات همچنین در نوشیدنی های سرد و گرم مانند شیر شکلات و شکلات داغ و در برخی نوشیدنی های الکلی مانند کرم دکاکائو استفاده می شود.