مرکز صادرات ست رومیزی ترمه سنتی

ست رومیزی ترمه یکی از اقلامی است که دارای طرفداران زیادی است و یکی از اقلام محبوب در بین همگان بوده و از نظر اقتصادی باارزش است و خاصیت ارزآوری دارد و به محیط خانه فضای نشاط بخش و گرمی را می بخشد.

اگر از طرفداران رومیزی ترمه هستید احتمالا به سبک های سنتی علاقه دارید. رومیزی های ترمه گزینه مناسبی برای منازلی هستند که به سبک سنتی ایرانی چیده می شوند. 

مزایای استفاده از ست رومیزی ترمه

اگرچه امروزه در اکثر خانه ها از دکوراسیون مدرن استفاده می کنند و این دکوراسیون ها توجه بسیاری را جلب کرده است.

اما استفاده از صنایع دستی ایرانی از قدیم الایام نزد ایرانیان جایگاه ویژه ای داشته است.

ترمه یکی از اصیل ترین دست بافت های ایرانی است که همواره در دکوراسیون های داخلی منزل جایگاه خود را حفظ کرده است.

مزایای استفاده از ست رومیزی ترمه این است که ما با استفاده از این کالا از کالای ایرانی و صنایع دستی ایرانی حمایت کرده ایم.

این محصول دارای طرح ها و رنگ های گوناگونی است که با همه دکوراسیونی قابل مطابقت است.

استفاده از ست ترمه رومیزی نشاط و شادی خاصی به منزل می بخشد و باعث می شود که افراد منزل همواره دارای روحیه ای شاداب باشند.

نقش مایه بته یا اسم معروف بته جقه از قدیمی ترین و زیباترین نقش و نگارهای ایرانی است و از زمان های قدیم تا به حال یکی از نقش های اصلی در دست بافت های ایرانی مخصوصا در ترمه بافی، قالی بافی، شال و غیره از آن استفاده می شود.

رومیزی های ترمه انواع گوناگونی دارند رومیزی تور که در این رومیزی ها طرح های بسیار زیبا و ظریفی وجود دارد که نمای زیبایی به منزل شما می دهد.

رومیزی چند تیکه که در مدل شما می توانید آن را با هر طرح و رنگی ست کنید این رومیزی ها از بهم دوختن چندین پارچه با تنوع در رنگ و طرح تهیه می شوند.

رومیزی راه راه که این نوع از رومیزی ها طرح خاصی ندارند و ساده و راه راه هستند اما زیبایی خاصی دارند که زیبایی آن ها در سادگیشان است رومیزی های راه راه می توانند رنگ های متنوعی داشته باشند.

فروش بهترین ست رومیزی ترمه درجه یک

جنس این رومیزی از ابریشم بوده و انواع ست رومیزی ترمه دارای پنج تیکه است که این پنج تیکه بر روی میز جلوی مبلی، عسلی ها و میز ناهار خوری قرار می گیرد.

رومیزی های ترمه را می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی یا مراجعه حضوری انتخاب کرد ولی باید از اصل بودن جنس آن اطمینان حاصل کرد زیرا جنس رومیزی های ترمه از ابریشم است.