مردی که ماشین و ساعت مچی elegangs را هدیه به همسرش داد

ایده اصلی برای یک ساعت جدید تنها مرحله ای است که طیفی از افراد مختلف را در بر می گیرد.

این ایده می تواند بر اساس درخواست مشتری، روند مشاهده شده در بازار ساعت یا حتی مستقیماً از تیم مدیریت برند باشد.

در داخل، دو بخش همچنین می توانند نیروی محرکه یک ایده طراحی جدید باشند:

بخش بازاریابی و حرکت. به عنوان مثال، اگر اداره حرکت بر روی یک عارضه جدید کار کرده است، همچنین برای توسعه یک مدل جدید برای نمایش آن تلاش خواهد کرد.

امکان سنجی
این مسئولیت بر عهده بخش فنی (TD) است که اغلب به آن دفتر طراحی (DO) می گویند.

برخی از تولیدکنندگان مسئولیت ها را بین Movement (TD) و Casing (TD) تقسیم می کنند، اگرچه آنها معمولاً با هم کار می کنند.

مطالعات امکان سنجی بسته به پیچیدگی ساعت مچی elegangs می تواند از یک هفته تا شش ماه طول بکشد. این بازه زمانی به اعتقادی که برند در پروژه جدید دارد نیز بستگی دارد.

اگر به‌طور خاص امیدوارکننده به نظر می‌رسد، این دوره زمانی ممکن است تمدید شود و سرمایه‌گذاری‌های مرتبط افزایش یابد تا طراحی جدید نور روز را ببیند.

مطالعه دقیق
هنگامی که امکان سنجی پروژه توسط بخش فنی تایید شد، تیم مسئول مطالعه مسئولیت را بر عهده می گیرد. این روند می تواند از سه تا 24 ماه طول بکشد.

تولیدکنندگان آنها را به همان TD می سپارند در حالی که برندهای دیگر آنها را برون سپاری می کنند.

در داخل خانه، حرکات و کیس ها با استفاده از نرم افزار CAD (Computer-Aided Design) مدل سه بعدی شده اند.

مهندسان محاسبات بسیار پیچیده ای را بر روی قطار و سایر چشمه های متشکل از مکانیزم انجام می دهند. این یک گام کلیدی در مدل سازی ساعت آینده است.

سپس پروژه دقیق و تایید شده از نظر هزینه و فرآیندهای ساخت و مونتاژ تجزیه و تحلیل می شود.

این وظیفه دپارتمان روش هاست. مسئولیت تبدیل مطالعات نظری به یک طرح صنعتی با هزینه تمام شده با مهلت های مربوطه را بر عهده دارد.