لباس راحتی منزل زنانه که از طلا ساخته شد

رنگ و بافت در استایل لباس راحتی منزل زنانه  وزن بسیار بیشتری نسبت به استایل های رسمی دارند.

مطمئن شوید که موهایتان به نظر می رسد که تلاش کرده اید. مدل موی خوبی داشته باشید و اگر نیاز به کنترل دارید یک شانه به همراه داشته باشید.

موهای صورتتان را از کنترل خارج نکنید. یک کلش کوچک آخر هفته در باشگاه خوب است، اما اگر قرار است با یک مشتری ملاقات کنید، نه چندان خوب. در صورت نیاز به اصلاح عجله، یک تیغ برقی در ماشین خود نگه دارید.

اگر ریش دارید، از دستگاه اصلاح ریش استفاده کنید، اجازه ندهید که این موضوع از کنترل خارج شود. من سالخوردگی (سال رشد ریش) را دوست دارم، اما دوست ندارم ریشی را ببینم که همه جا پر شده است. شما را شبیه گریزلی آدامز می کند.

در نهایت، یک دستگاه اصلاح موی بینی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

وقتی لباس راحتی می پوشید اکسسوری ها وزن بیشتری را تحمل می کنند، زیرا لباس شما آنچنان توجه را به خود جلب نمی کند.
جواهرات مردانه مانند دستبند، گوشواره یا گردن بند را امتحان کنید. یک ساعت خوب بپوش به یاد داشته باشید که یک جفت سایه عالی می تواند استایل شما را ارتقا دهد.

چمدان شما هم مهم است. می‌گویید آخر هفته دارید سفر می‌کنید – آیا می‌خواهید کوله‌پشتی بگیرید؟ من عاشق کوله پشتی هستم، اما آنها فریاد می زنند “دانش آموز”. یک کیف چرمی بخرید و جیغ «شیک» خواهد زد.

سبک های رسمی توسط سبک های خنثی مانند مشکی، خاکستری و آبی سرمه ای غالب هستند. در استایل‌های غیررسمی می‌توانید رنگ‌های قرمز پررنگ و رنگ‌های متنوع دیگر را بیاورید.

به عنوان مثال، سبز زیتونی روشن تر از سبز تیره جنگلی است. قرمز روشن تر از شرابی است.

با این حال مراقب نورهای روشن باشید، رنگ‌های بی‌صدا بیشتر با چیزهای بیشتری در بین شما هماهنگ می‌شوند.

کارگران وال استریت تابستان امسال به دفاتر خود در منهتن بازمی‌گردند، لباس‌های غیررسمی خود را جلب می‌کنند.

مردان با پیراهن چوگان برای انجام وظیفه گزارش می دهند. زنان از کفش‌های پاشنه بلند کنار رفته‌اند که زمانی آن‌ها را می‌دانستند. کراوات هیچ جا پیدا نمی شود. حتی لوگوی نیز دیده شده است.

این تغییرات سطحی هستند، اما به یک تغییر فرهنگی بزرگتر در صنعتی اشاره می کنند که زمانی کت و شلوارهای خوش تراش و نوک بال ها نماد تکان دادن بودند.