قیمت پارچه ترمه یزد

برای قیمت گذاری روی پارچه ترمه فاکتورهای زیادی لازن است تا با استفاده از آن ها بتوان هر متر پارچه ترمه را قیمت گذاشت. ولی به صورت تقریبی می توان از15 هزار تومان تا یک میلیون تومان هر متر پارچه ترمه را قیمت گذاری کرد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت پارچه ترمه یزد می توان از طریق این سایت پرس و جو کرد. این مجموعه لیست قیمت انواع ترمه را مستقیم از تولیدی برای عمده فروشان و تاجران ترمه را فراهم کرده است.

انواع پارچه ترمه

ترمه ها برای بافت از انواع نخ ها تهیه می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. پارچه بافته شده نیز بر اساس جنس آن و نخی که در آن به کار رفته، قیمت گذاری می شود. از نخ های رایج در ترمه بافی امروزه فقط دو نمونه هستند که در زیر نام می بریم:

  • ابریشم
  • پلی استر

بیشترین پارچه ترمه که برای دوخت محصولات آن توسط بافندگان و تولیدی ها بافت می شود، نوع پلی استری آن است که خود انواع مختلفی از جمله فیلامنت و سوپر پلی استر و پارچه هفت رنگ پلی استر و … دارد.

هر کدلم از این نخ ها تراکم مخصوص به خود را دارد و قطعا قیمت آن نیز متفاوت از دیگری خواهد بود. چرا که نوع بافت آن و نخ مورد استفاده برای بافت پارچه متفاوت است.

قیمت پارچه ترمه یزد

استفاده های ترمه یزد

هر کدام از الیاف نام برده شده در بالا خود انواع ی دارد که برای یک محصول از ترمه مناسب است. مثلا برای دوخت کیف و کفش ترمه پارچه ای که استفاده می شود، پارچه ترمه پلی استر هفت رنگ است.دلیل استفاده  از این نوع پارچه کیفیت بافت خوب و تراکم بالای آن است که نسبت به ترمه پلی استر معمولی دوام و ماندگاری بهتری دارد.

استفاده های دیگر ترمه یزد عبارت انداز:

  • لباس، مانتو یا جلیقه ترمه
  • پشتی و ست شاهن نشین ترمه ترمه
  • پرده سوسنی ترمه
  • انواع رومیزی ترمه و …

قیمت پارچه ترمه یزد

توزیع کنندگان پارچه ترمه در سراسر ایران

پارچه های ترمه و انواع محصولات تولید شده از این پارچه توسط نمایندگی های فروش ترمه های معروف یزد و همچنین دیگر تولیدکنندگان، بنکداران، عمده فروشان و حتی فروشگاه های کوچک و بزرگ و همچنین مغازه های صنایع دستی توزیع می شود. به طوری کهدر انواع طرح ها . رنگ ها به راحتی قابل دسترس است.

همچنین انواع تولیدکنندگان به صورت تخصصی درتهران و دیگر شهرستان ها این پارچه را برای فروشندگان و تاجران عمده عرضه می کنند. این تولیدی ها و کارگاه های بافت ترمه انواع پارچه های متری، پنلی و طرح هاد و ساده را در کیفیت ها و قیمت های متنوع به صورت عمده و تخصصی عرضه می کنند.

قیمت پارچه ترمه یزد

صادرات پارچه ترمه

کشور ما دارای صنایع دستی فراوان با تنوع بالا درشهرهای مختلف است که هر کدام جلوه ای از اصالت و فرهنگ آن شهر است. ترمه از جمله صنایع دستی نفیس و اصیل است که درشهر یزد به صورت فراوان تولید شده و توزیع می کنند.

این محصول سنتی به تبع هماهنگ بودن با سلیقه ایرانیان و فرهنگ این کشور در طی سال های گذشته بهصورا انبود و در متراژ بالا تولید شده و برای دوخت و تهیه انواع محصولات از این پارچه به بازار عرضه می شود.

صنایع دستی ایران به لحاظ کیفیت جایگاه خود را در بین محصولات و صنایع دستی کشورهای مختلف جایگاه خود را پیدا کرده است و صادرات انواع صنایع دستی ایران از جمله پارچه ترمه و محصولات این حوزه مانند رومیزی و کیف و کفش ترمه و همچنین پشتی ترمه به کشورهای همسایه و حتی اروپایی انجام می پذیرد.

قیمت پارچه ترمه یزد

خرید پرفروش ترین طرح های ترمه

امروزه تنوع طرح های پارچه ترمه بسیار بالا رفته و با بته جفه و طرح ترنج و دیگر طرح هایی نظیر طرح پرنده و درخت سرو انواع ارچه های ترمه در تنوعی از رنگ های بی نظیر بافت می شود.

انواع مختلف این پارچه را در عرضه های متنوعی تولید می شود که هر کدام برای دوخت محصولی مناسب است. ازجمله محصولات تهیه شده از این پارچه عبارتند از:

  • رومیزی ترمه
  • پشتی ترمه
  • روتختی ترمه
  • روبالشتی ترمه

با انتخاب پارچه ای با کیفیت از ترمه می توان به عنوان هدیه و سوغات آن را خریداری کرد. عرضه پارچه ترمه متری از جنس پلی استر و یا ابریشم ویسکوزدر مغازه پارچه فروشی ها و همچنین نمایندگی های ترمه یزد از پرفروش ترین نوع این پارچه است.

یکی از پرفروش ترین پارچه های ترمه نوعی است که به صورت پنلی بافته و در انواع تراکم ها از نخ پلی استر و ابریشم عرضه می شود که نو ع پلی استری آن قیمت مناسبی هم دارد. این نوع پارچه به دلیل قیمت و کیفیت مناسب بسیار پرفروش بوده و مناسب با سلیقه ایرانیان است.

قیمت پارچه ترمه یزد

پارچه ترمه متری چیست و چه کاربردی دارد؟

پارچه های ترمه متری پارچه ای هستند که مانند دیگر پارچه ها به صورت متر مربع در عرض های مختلف بافته شده و به فروش می رسد:

  • عرض 90 سانت
  • عرض یک متر
  • عرض 1.5 متر
  • عرض2 متر

پارچه های ترمه در انواع تراکم ها و برای دوخت انواع محصولات ترمه ای استفاده می شوند. نحوه استافده از این پارچه نسبت به پارچه های دیگر کمی متفاوت است. به صورتی که هنگام دوخت باید حتما پشت پارچه را لایی چسب و یا لایه کاغذی گذاشت و آستر کشید. دلیل این امر هم آزاد بودن پود در پشت پارچه به هنگام بافت است.

این نوع پارچه به دلیل نوع بافت و ظرافتی که دارند برای هدیه و سوغات بسیار مناسب بوده و حتما طرف مقابل از این  هدیه خوشحال خواهد شد.

البته بیان این نکته لازم است خرید پارچه ترمه برای شخصی  مفید فایده است که به محصولات سنتی و کلاسیک علاقه داشته باشد.

قیمت پارچه ترمه یزد

خرید پارچه ترمه به صورت عمده

خرید این پارچه به صورت عمده توسط چند صتف صورت می پذیرد ه برای دوخت انواع محصولات خود از پارچه ترمه بهره می برند:

  • پارچه فروشان
  • تولیدی های کیف ترمه
  • تولیدی های کفش ترمه
  • تولیدی های پشتی و انواع ست شاه نشین ترمه
  • تولیدی های مانتو ترمه
  • کارگاه های کوچکی که برای دوخت رومیزی ترمه پارچه ترمه را از بافنده آن می خرند
  • قاب سازی ها که که برای زمینه قاب های خود از این پارچه استفاده می کنند.
  • کارگاه های ساخت صندوقچه ترمه

در خریدهای عمده باید به نکات مهمی چون تراکم بافت پارچه، کیفیت بافت و تعداد رنگ های استفاده شده در پارچه و همچنین قیمت تمام شده طاقه ای آن توجه نمود تا بتوان خرید مناسبی را انجام داد.

برای خرید عمده علاوه بر مراجعه حضوری به کارخانه و کارگاه بافت ترمه می توان ازطریق فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز اقدام کرد. سایت فروشگاهی ما فروش عمده انواع پارچه ترمه در طرح و رنگ متنوع را در تهران و دیگر شهرستان ها را از محورهای مهم فعالیت تجاری خود قرار داده است.

تولیدکنندگان و تاجران گرامی برای خرید عمده این محصول می توانید با شماره 09136707183 تماس حاصل فرمایید.

قیمت پارچه ترمه یزد

قیمت پارچه ترمه یزد

برای خریداران عمده و تاجران ترمه قیمت پارچه ترمه بسیار مهم است و ترجیح میدهند که از عمده فروشی و تولیدی ترمه خریداری کنند که پارچه هایی با قیمت های مناسب داشته باشد. ترمه پلی استر قیمت بسیار مناسبی دارد و اگر بافت بالایی داشته باشد، کیفیتش هم مناسب خواهد بود. قیمت ترمه پلی استر از متری 15 هزار تومان شروع می شود و بنابر تعداد رنگ و تراکم بافت پارچه قیمتش بیشتر می شود.

این مجموعه با فروش انواع پارچه های ترمه ابریشم و پلی استر پذیرای سفارشات خریدارن عمده می باشد.