قیمت پارچه ترمه یزد در بازار ایران

آیا از قیمت پارچه ترمه یزد اطلاع دارید؟

پارچه های ترمه در کیفیت و قیمت های متفاوتی تولید و عرضه می شوند. مولفه های مختلفی در تعیین قیمت ترمه نقش دارند و با توجه به هزینه های انجام شده برای آنها قیمت نهایی تعیین می شود.

یکی از مهمترین معیارها برای تعیین قیمت پارچه ترمه یزد، نوع پارچه (نخی یا پلی استر) و رنگ (طبیعی یا شیمیایی) استفاده شده در ترمه است که بویژه برای تولیدکنندگانی که از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند قیمت تمام شده بالاتری در محصول خود شاهد خواهند بود.

دستی یا ماشینی بودن بافت ترمه، اصالت و نوع طرح و نقشه ترمه، ابعاد مختلف پارچه ها یا دیگر محصولات ترمه و داشتن یا نداشتن پارچه آستر، تراکم بافت پارچه، یکدستی رنگ در کل پارچه، و کیفیت بافت آن نیز از مهمترین عوامل تفاوت در قیمت این پارچه های نفیس و با ارزش است.

لازم به ذکر است اخیرا در بازار ایران بخصوص استان یزد کارگاه های ماشینی ترمه برای کاهش هزینه ها از پارچه ها و رنگ های کم کیفیت استفاده می کنند که متاسفانه ارزش این محصول را پایین آورده است. این سایت تلاش دارد از طریق ارتباط مستقیم با برترین تولیدکنندگان این حوزه درشهر یزد بهترین پارچه های ترمه را با قیمت مناسب در اختیار علاقمندان قرار دهد.

منبع:ترمه یزدی

جهت اطلاع ازقیمت پارچه ترمه و سفارش آن با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش              09136729054