قیمت ست 5 تکه رومیزی ترمه سال99

قیمت ست 5 تکه رومیزی ترمه در سال های مختلف و با توجه به نرخ نخ و تورم بسیار متفوت بوده است. ست ترمه مجموعه ای از رومیزی است که برای میزهای جلومبلی استفاده می شود. این نوع ست سنتی ترمه به دلیل ظرافت در طرح و بافتی که دارد دارای زیبایی چشم گیری است. به گونه ای که در اغلب خانه های ایرانیان می توان نمونه ای از ست های رومیزی ترمه را مشاهده کرد. کیفیت بهتر و طرح های جدید و زیبا برای تولید رومیزی های ترمه در فروش بیشتر تاثیر مستقیم دارد.

قیمت ست 5 تکه رومیزی

چگونه بهترین ست 5 تکه رومیزی ترمه انتخاب کنیم؟

انتخاب و خرید بهترین نوع ست رومیزی ترمه از نکته های مهمی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند و در تلاشند تا بتوانند محصولی باکیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنند. روش های مختلفی برای انتخاب و خرید ست رومیزی ترمه وجود دارد که می تونا به موارد زی اشاره کرد:

  • خرید تلفنی این محصولات
  • خرید اینترنتی و مجازی محصولات سنتی ترمه
  • خرید به صورت حضوری از فروشگاه ها و پاساژها
  • خرید از تولیدی

در بین روش های ذکر شده خرید اینترنتی دارای مزیت‌هایی است که باعث شده مورد توجه اشخاص زیادی قرار بگیرد. در قدم اول فروشگاه اینترنتی با برندهای معتبر زیادی در این زمینه قرارداد بسته است و لذا همین موضوع باعث می شود که تنوع محصولاتی که فروشگاه‌های اینترنتی نسبت به فروشگاه فیزیکی عرضه می‌کنند بسیار بیشتر باشد. از طرفی شما در خرید تلفنی نمی‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد ظاهر محصول داشته باشید اما در خرید اینترنتی می‌توانید با مشاهده تصاویری از محصول در جهات مختلف با ویژگی‌های ظاهری همانند رنگ و طرح آن بیشتر آشنا شوید.
در کنار این موارد در خرید اینترنتی محصول به صورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده می‌رشد و همین موضوع موجب حذف واسطه ها و کاهش قیمت تمام شده محصولات برای خریداران می‌شود و در کنار آن نیازی به صرف هزینه و وقت برای مراجعه به مرکز عرضه کننده محصول نیست و می‌توان به سادگی با گوشی تلفن، لپ تاپ یا تبلت این محصولات را سفارش داد.

این سایت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبری است که در زمینه عرضه مستقیم انواع مختلف روبالشتی درجه یک ترمه در کشور فعالیت می‌کند. اگر شما هم به دنبال خرید این محصولات هستید می‌توانید از طریق این فروشگاه این محصولات را مناسب با نیاز خود سفارش داده و چندی بعد در اقصی نقاط کشور محصول خریداری شده را در مکانی که قبلا معین کرده اید تحویل بگیرید.

مراحل دوخت ست 5 تکه رومیزی ترمه

قیمت ست 5 تکه رومیزی

مرحله دوخت یکی از مراحل مهم و تعیین کننده عامل دیگر کیفیت در رومیزی های ترمه است. چرا که استفاده از اشخاص با تجربه و ماهر و همچنین دستگاه های خیاطی مناسب از عواملی است که سبب می شود تا رومیزی ها بسیار تمیز و با کیفیت زیر دوخت بروند و در نهایت محصولی درجه یک و استاندارد را در معرض دید مشتری قرار دهند. پارچه ترمه به گونه ایست که باید حتما پشت آن را لایی و آسترکرد. مغزی دوزی نیز بعد از این مراحل انجام می شود. پارچه های خام ست رومیزی به صورت سری به خیاط ماهر داده می شود تا به ترتیب این مراحل را روی پارچه ها پیاده کند. برای زیبایی و جلوه بیشتر نیز می توان با سرمه دوزی و ملیله کاری گل ها و بته جقه های ترمه زیبایی دوچندانی را به ست های ترمه بخشید.

قیمت ست 5 تکه رومیزی ترمه یزد

قیمت ست 5 تکه رومیزی

قیمت ست 5 تکه رومیزی ترمه در سال 99 با توجه به قیمت نخ و الیاف ابریشم مصنوعی و همچنین میزان پارچه به کار رفته در دوخت رومیزیها و ترلاکم و تعداد رنگ پارچه متنوع است. ست رومیزی ترمه از 100 هزار تومان تا چند میلیون تومان نرخ دارد. البته برای خرید های عمده و تیراژ بالا قطعا قیمت ها بسیار کمتر از این اعداد و ارقام است و می توان از طریق این سایت به صورت مستقیم با کارگاه تولیدی و شرکت ارتباط برقرار کرد.