قیمت ست پشتی ترمه یزدی درجه یک

قیمت ست پشتی ترمه برای خرید عمده و تک بسیار متنوع است. اگر قصد خرید عمده دارید می توانید به صورت مستقیم با این مجموعه در اراتباط باشید تا از قیمت های مناسب و عمده این محصول برخوردار شوید.

علاوه بر ایران کشورهای دیگر نیز مانند کشورهای عربی و فغانستان خریدار این محصول هستند و به کیفیت و دوام ان بسیار اهمیت می دهند. پس تولید و صادرات ست پشتی ترمه می تواند بسیار پرسود باشد.

قیمت ست شاه نشین ترمه

معرفی انواع پشتی سنتی

پشتی وسیله ای سنتی است که از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده و با وجود روی کار آمدن مبلمان هنوز هم می توان در اغلب خانه ها مخصوصا مناطق مرکزی و غرب کشور و همچنین در جنوب انواع پشتی سنتی را مشاهده کرد.

به همین دلیل فروشگاه های عرضه پشتی سنتی در نظر دارد با عرضه انواع پشتی سنتی ترمه در طرح ها و رنگ های متنوع در همه مناطق مشتریان خود را جذب کند. فروشگاه های اینترنتی نیز در این عرصه پیشتاز هستند تا پشتی های باکیفیت تری را برای خریداران این وسیله سنتی و زیبا فراهم نمایند. قیمت ست پشتی ترمه بنابر کیفیت و درجه پارچه ترمه در بازار بسیا متنوع است.

هنوز هم در شهر تهران می توان در برخی خانه ها این نوع ست سنتی زیبا را دید چرا که با ایجاد فضای سنتی و آرام می توان محیطی دلنشین برای عزیزان خود فراهم کرد.

پشتی ترمه را نه تنها در خانه ها بلکه در مساجد و رستوران های بین راهی و هتل باغ ها و همچنین مناطق بومگردی می توان مشاهده کرد.

اغلب طرح های تولید و دوخته شده پشتی های ترمه امروزی طرح های قابدار و حاشیه دار است که دارای ابهاد 60*80 و یا 50*70 می باشد. البته بیشتر رستورا ن ها و چای خانه های سنتی از طرح های بته جقه و ترنج که طرح ساده پارچه ترمه است استفاده می کنند که آن هم زیبایی خاص خود را دارد . می توان ابعاد سفارشی خریداران که کوچک تر یا بزرگ تر است را با این پارچه ها دوخت.

اطمینان از خرید پشتی ترمه سنتی

قیمت ست شاه نشین ترمه

در گذشته پارچه ها و مواد داخلی پشتی ها به گونه ای بود که باعث می شد این نوع پشتی ها بسیار سنگین شود و کار جا به جایی ان ها دشوار باشد. اما با استفاده از مواد و الیاف امروزی می توان ایبن تضمین را به مشتری داد که پشتی ها هم از کیفیت بهتری برخوردار شده اند و هم سبکی چشمگیر آن سبب شده که حمل بسیار راحت تری نسبت به قبل داشته باشند.

پارچه ترمه ابریشم و پلی استر دو نوع از ترمه است که مشتری می تواند هنگام خرید هر کدام ازر آن ها را که تمایل داشته باشد سفارش دهد. هر دو از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار است. البته که پارچه ابریشم ظرافت و کیفیت بسیار بهتری دارد.

برای اطلاع از مشخصات و قیمت ست پشتی ترمه می توانید ازز طریق واتساپ با شماره 09136707183 با مشاوران ما در ارتباط باشید.