قیمت رومیزی سنتی ترمه در بازار

قیمت رومیزی سنتی ترمه با توجه به فاکتورهای مختلفی میتواند متغیر باید  و نمی شود گفت که رومیزی با یک رنگ و طرح باید حتما یک قیمت داشته باشد. چرا که ممکن است تراکم بافت پارچه ترمه و تعداد رنگ آن دو با هم متفاوت باشد.در بازا یک رومیزی ابریشم ترمه که 4رنگ دارد قیمتی حدود 200هزار تومن به بالا دارد.

رومیزی سنتی ترمه

ترمه شکوه زیبایی و تعریف اصالت

پارچه های ترمه هنر صنعتگران خلاق ایرانی است که در کنار زیبایی دارای کیفیت در بافت می باشد. طرفداران محصولات ترمه بدلیل کیفیت، زیبایی و کاربردهای منحصر به فرد آن را انتخاب می کنند. کیفیت های مختلف دستی زنامه در مدل های متنوع، شاهنشین های 5 تکه و 7 تکه به عنوان استفاده برای مبلمان منزل، رومیزی های مربع و بیضی بصورت تکی و همراه با رانر و جلو مبلی، پارچه های خام ترمه برای تولید محصولات مختلف، پشتی ها، استفاده به عنوان جعبه دستمال کاغذی، سطل زباله، روتختی، جاکلیدی و … از محل های مورد استفاده ترمه ها می باشند.

رومیزی های ترمه چه ویژگی هایی دارند

رومیزی ها دارای تنوع زیاد در رنگ، تراکم در پارچه، تنوع در اندازه و تنوع در طرح و نقش می باشند. طرح اصلی پارچه های رومیزی ترمه نقش خاطره انگیز بته جقه است که در قالب طرح ها و نقشه ها متنوعی مانند شاه عباسی، خرقه، جام و … تولید می شوند و دارای رنگ های بسیار زیبا و متنوعی است که محبوب ترین انها فیروزه ای، زرشکی، سبزآبی و … می باشد.

رومیزی سنتی ترمه

در خرید رومیزی های ترمه به چه نکاتی توجه کنیم

قبل از هرچیز تعیین کنید برای چه کاربردی و به چه انتظاری ترمه می خرید؛ اینکه آن را برای هدیه می خواهید، برای میز ناهار خوری می خواهید یا جلو مبلی قطعا در تعداد و اندازه محصول شما اثر می گذارد و باعث می شود هزینه خود را نیز تعدیل کنید.

  • رنگ و کیفیت رنگ ترمه اهمیت دارد؛ اینکه تقارن رنگی را در دکوراسیون خود حفظ کنید
  • به نقش های ریز و درشت ترمه ها دقت کنید
  • تراکم پارچه های ترمه مهمترین دلیل کیفیت انهاست، هرچه ترمه با تراکم بالاتری بخرید برای دوام ان و شستشو بیشتری مناسب ترند
  • نخ استفاده شده ابریشم باشد یا پلی استر؛ هرچند رومیزی ابریشمی قطعا کیفیت بالایی دارد ولی بدلیل قیمت بسیار بالاتر و کیفیت مناسب پلی استر برای کاربرد های معمولی بسیاری از مشتریان به سراغ انها رفته اند.

برای اطلاع از انواع رومیزی سنتی ترمه با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید.

خرید و قیمت رومیزی سنتی ترمه بصورت عمده و قیمت مناسب

آران ترمه سعی نموده است با استفاه به روز ترین و مجهز ترین کارگاه و به بهره مندی از مجرب ترین خیاطان در کنار ارائه کیفیت عالی و قیمت مناسب، تنوع در محصولات و حق انتخاب بالا را در معرض خریداران عمده و صادرکنندگان قرار دهد. مشاوره تخصصی، ضمانت محصولات تولیدی و تجربه و تسلط در بازار پر تنوع ترمه یزد را از ویژگی های خود می دانیم که از اعتماد مشتریان عزیز به دست امده است.

رومیزی سنتی ترمه