قیمت روز پشتی ترمه یزد با کیفیت درجه یک

با گرم شدن هوا تولید و فروش پشتی ترمه یزد نیزبیشتر میشود. چرا که افراد برای ییلاقات خود و رستوران های سرباز و یا حیاط منزل خود قصد خرید این محصول سنتی می کنند. این ست سنتی زیبا طرفداران زیادی هم دارد. چرا که این نوع پشتی ها می توانند فضای گرم و لذت بخشی را ایجاد کنند. برای دریافت قیمت روز ست شاهنشین و پشتی ترمه یزد می توانید از طریق تلفن و یا واتساپ با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشند.

پشتی های ترمه در گروه صنایع دستی جای می گیرد. هرچند امروزه بافت و تولید خود پارچه ترمه ماشینی شده است. یکی از مصارف بسیار زیادی که کارگاه های ترمه بافی از این پارچه می کنند دوخت و ساخت انواع پشتی سنتی ترمه است.

پشتی ترمه یزد

مشخصات پشتی ترمه یزد اصل

یکی از بارزترین مشخصات پشتی ترمه استفاده از پارچه ترمه اصل و باکیفیت است که می توان نوع ابریشمی آن را بهترین جنس ترمه دانست. چرا که ظرافت و زیبایی دوچندانی نسبت به بقیه ترمه های یزد دارد. از پارچه های ساده و قابدار ترمه برای دوخت این محصول استفاده می شود. هر کدام از آن ها نیز دارای تنوع زیادی از طرح و رنگ هستند که خریدار می تواند آن را با سایر وسایل خانه مانند فرش و مبل و پرده خود ست کند.

در پارچه های پشتی ترمه از طرح های اصیلی نظیر ترنج و بته جقه استفاده می شود که از قدیم پرطرفدار بوده و نظر علاقه مندان به سبک سنتی را جلب کرده است.

از ترمه یزد معمولا برای تولید انواع وسایل سنتی مانند ست کیف و کفش، ست جانمازو سجاده، رومیزی ترمه و پشتی ترمه استفاده می شود.

عرضه پشتی ترمه درجه یک یزد

برای آنکه بتوان گفت پشتی ترمه درجه یک است و از کیفیت خوبی برخوردار است باید فاکتورهای مهمی را درنظر گرفت. ازجمله مهم ترین این فاکتورها استفاده از پارچه ترمه با تراکم بالا و همچنین استفاده از مواد و الیاف باکیفیت است. این الیاف اگر از جنس مرغوبی باشد می تواند تا سالیان طولانی سبب ماندگاری پشتی شود. بهترین این مواد پنیه است که البته قیمت بالاتری نسبت به سایر الیاف دارد.

یکی از نکات جالب توجه این است ه در گذشته خریداران فکر می کردند هر چه پشتیسنگین تر باشد حتما جنس بهتری دارد. اما امروزه تولیدکنندگان این حوزه به این نتیجه رسیده اند که استفاده از الیاف سبک بهتر بوده و باعث می شود کار جابه جایی پشتی ها به آسانی صورت گیرد.

الیاف پنبهرا می توان نوع بسیار سبک از الیاف دانست. از جمله مزایای استفاده از الیاف پنبه نسبت به پرز پتو و پرز قالی علاوه بر سبکی بیشتر این است که در اثر استفاده مداوم سفت نشده و با خیس شدن بو نمی گیرد.

برای خرید ست پشتیترمه درجه یک میتوانید با این مجموعه در ارتباط باشید.