فروش ست رومیزی ترمه اصل

فروش ست رومیزی ترمه را می توان یکی از ست های زیبا و در عین حال سنتی برای زیبایی فوق العاده در دکوراسیون خانه ها دانست و از آن بهره برد. ست ترمه رنگ های مختلف و بسیار زیبایی دارند از بین این رنگ ها می توان به رنگ آبی فیروزه ای، قرمز، آبی پررنگ، قهوه ای کمرگ، قهوه ای پررنگ و … اشاره کرد که می توانید رنگ های مختلف آن را با دکوراسیون منزل و رنگ فرش و یا مبلتان ست کنید. ترمه یکی از قدیمی ترین پارچه های موجود در بازار است که در گذشته تار و پود آن را مانند قالی می بافتند اما با پیشرفت تکنولوژی این کار را به دستگاه ها محول کردند و ترمه از حالت دستبافت به ماشین بافت تغییر پیدا کرد.

فروش ست رومیزی ترمه

سری 3 تکه رومیزی ترمه طرح شاه عباسی

فروش ست رومیزی ترمه

یکی از ترمه هایی که حتما تا به حال خیلی اسمش را شنیده اید ترمه عباسی است. این ترمه را می توان یکی از زیباترین و گران قیمت ترین ترمه ها دانست که طرفداران زیاد و پر و پا قرصی دارد. دلیل سه تکه بودن انواع ست ترمه را می توان این دانست که امروزه مبل ها دارای یک میز پا مبلی و دو عسلی هستند و مانند گذشته چهار عسلی ندارند.

ست رومیزی ترمه شاه عباسی دارای گل های مخصوصی است که به گل های شاه عباسی معروف هستند. در مرکز ترمه ها طرحی از ترنج شاه عباسی وجود دارد و در میانه های ترمه دارای گل های قهر و آشتی است که به ترمه زیبایی و جلوه خاصی می دهند، در واقع می توان گفت طرح ترمه ها به گونه ای است که انگار ترنج شاه عباسی و گل قهر و آشتی و شاخک های در هم تنیده درون قابی قرار گرفته اند و بیرون قاب پر از گل های کوچک و زیباست.

در هنگام خرید ترمه شاه عباسی علاوه بر توجه به طرح آن باید سایر ویژگی های ترمه را نیز در نظر بگیرید، روی ترمه شاه عباسی دارای برچسب و یا علامتی است که نام ترمه را روی آن درج کرده است که معمولا در حاشیه ی ترمه می توانید آن را بیابید.

البته رومیزی های ترمه دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ هستند. رومیزی های ابریشمی با کیفیت بالا و مرغوبیتی که دارند توانسته اند محصولی لوکس برای صادرات به کشورهای اروپایی محسوب شوند. این کالا را هم به صورت رومیزی تک و هم به صورت رومیزی ست می توان در رنگ های متنوع روشن تا تیره به فروش رساند. علاوه بر طرح زیبا و پرطفراد شاه عباسی می توان به طرح های زیر نیز اشاره کرد:

  • رومیزی طرح سالار
  • رومیزی طرح شاه پسند
  • رومیزی طرح چهل ستون
  • رومیزی طرح امپراطور
فروش ست رومیزی ترمه