فروش ترمه متری ساده به صورت طاقه ای وعمده

فروش ترمه متری اغلب برای دوخت انواع رومیزیهای سنتی ترمه و یاپشتی هایز سنتی در مناطق مرکز وغرب و جنوب کشور به کار می رود. پارچه ترمه به دو شکل متری و قابدار بافته شده و به فروش می رسد.که هر دونوع آن کارایی مخصوص به خود را دارد. خریداران بسته به نیاز و سلیقه خود از هر کدام که تمایل داشته باشند خریداری نموده و استفاده می کنند.

فروش ترمه متری

ویژگی های شاخص انواع پارچه ترمه یزد

پارچه ترمه متری یزد در طرح ها و رنگ های گوناگون با استقادعه از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تولید می شود. این پارچه در دو نوع ابریشم و پلی استر بافته می شود هر کدام از این نخ ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. ترمه ابریشم بهترین نوع ترمه تولیدی در این شهر است که در تراکم بالا و رنگ بندی متنوع تولید می شود. نخ به کار رفته همان ابریشم مصنوعی است که دارای ظرافت بسیار بالا و زیابیی منحصر به فردی است. البته به دلیل گران بودن نوع ابریشمی آن اغلب تولیدکنندگان به سمت بافت ترمه پلی استر روی آورده اند که خود دارای تراکم های مختلف و متنوع است. این نوع پارچه دارای بافت مناسب و بسیار متراکم می باشد که این امر خود منجر به ماندگاری و عمر طولانی پارچه ترمه یزد شده است . همچنین به کار گیری نقش ها و رنگ های متنوع در بافت ترمه یزد امکان ست کردن این پارچه با سایر تجهیزات منزل و فضای مورد نظر را برای کاربر آسان نموده است.  

انواع مختلف پارچه ترمه متری ابریشم و پلی استر

پارچه های ترمه متری موجود در بازار از نظر کیفیت و تراکم بافت دارای انواع مختلفی می باشند. قیمت ترمه متری ساده از نظر قیمت کمی ارزان تر از نوع پنلی آن است. طرح های به کار رفته برای بافت این نوع پارچه متری برگرفته از طرح های سنتی و اصیل ایرانی است. از جمله این طرح ها می توان  طرح های لیلی و مجنون، قهر و آشتی، جام، بته سروی، خجسته و قاب قرآنی را نام برد.

پارچه ترمه متری اصولا به صورت طاقه ای بافته شده و به بازار عرضه می شود. طول طاقه ها هم اغلب از 20 متر به یالا هستند. 30 متر و 50 متر از دیگر طول های طاقه های ترمه است. این نوع پارچه سنتی بسته به میزان کیفیت و تراکم بافته شده در قیمت های مختلفی عرضه می شود.میزان تنوع رنگ و جنس پارچه از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت پارچه هستند. خریدار پارچه ترمه با خرید پارچه ترمه عمده خریدی با کیفیت و مقرون به صرفه را تجربه خواهد کرد.