فروشگاه فروش رومیزی ترمه باکیفیت

آیا از فروشگاه فروش رومیزی ترمه و دیگر محصولات صنایع دستی در شهر خود اطلاع دارید؟ آیا مرکز تولید و فروش مستقیم رومیزی ترمه را می شناسید؟

فروشگاه های بسیاری هستند که به خرید و فروش انواع محصولات سنتی و صنایع دستی هرشهری مشغوول هستند. این نو ع فروشگاه ها سعی درشناساندن و عرضه محصولات سنتی و ارائه فرهنگ هر شهری هستند. به عنوان مثال شهر اصفهان با داشتن صنایعدستی مانند قلم زنی، مس کاری، منبت و معرق و دیگر صنایع سنتی زیبا نشان از هنر دوستی مردمان این دیار و همچنین فرهنگ تولید و عرضه انواع وسایل نفیس دستی دارد.

 

معرفی تولیدی های رومیزی ترمه

رومیزی می تواند نقش به سزایی در زیبایی چیدمان خانه و مکان مورد نظر داشته باشد. ازجمله رومیزی هایی که امروزه سهم پر رنگی در دکوراسیون اغلب خانه های یزدی دارد، رومیزی ترمه است.

تاجرانی که قصد خرید عمده محصولات صنایع دستی را دارند اغلب به دنبال خود تولیدی هستند تا بتوانند با خرید مستقیم از مرکز تولید آن محصول هم به تنوع بالای محصولات دسترسی داشته باشند و هم سود بیشتری در خرید عمده خود کنند.

رومیزی ترمه چون ازقدیم در شهر تاریخی و جهانی یزد بافته می شده امروزه نیز تولیدی ها و کارگاه های خانگی و صنعتی بسیاری را شامل می شود. این تولیدی ها هم در خود شهر یزد و هم در اطراف آن و شهرک های صنعتی مستقر شده اند.

 

ترمه باکیفیت کدام نوع ترمه است؟

همیشه خریداران از کیفیت و دوام ترمه ای که می خرند سوال می کنند. در واقع جدای از مهم بودن قیمت ترمه، کیفیت آن نیز برایشان مهم است. چرا که دوست دارند محصولی را خریداری کنند که سال های سال برایشان بماند.

ما به این نوع افراد ترمه ابریشم را پیشنهاد می کنیم. این نوع ترمه با نخ ظریفی که دارد هم زیبایی و چشم نوازی بسیاری دارد و هم دارای ماندگاری بالایی است و در اثر استفاده فراوان و با مرور زمان از بین نمی رود. در واقع نخ هایش دچار پوسیدگی و کم رنگی و یا زشتی نمی شود.

البته تولیدکنندگان با بافت ترمه بوسیله یک نوع نخ دیگر به نام پلی استر سعی در تولید و آماده سازی ترمه ای کرده اند که دوام و ماندگاری خوبی مانند نخ ابریشم داشته باشد و در عوض مشتری بتواند قیمت کمتری پرداخت کند.

 

فروش محصولات ترمه در سراسر ایران

همانطور که در بالا هم ذکر کردیم، استان یزد یکی از بزرگ ترین مراکز تولید و فروش مستقیم محصولات ترمه است.

تهران بیشترین سهم در خرید رومیزی ترمه و دیگر محصولات آن را دارد. چرا که به دلیل پایتخت بودن و داشتن جمعیت بیشتر نسبت به استان های دیگر سهم بیشتری هم در خرید و استفاده و همچنین صادرات این محصول دارد.

امروزه به دلیل دسترسی آسان به اینترنت و فضاهای مجازی تاجران می توانند به راحتی با مراکز فروش محصولات ترمه دستیابی داشته باشند.

 

تولیدکنندگان نیز با تولید و بافت انواع وسایل از پارچه ترمه مانند رومیزی و روتختی و روبالشتی و کیف ترمه و غیره محصولات آماده شده و یا خام خود را به سراسر ایران برای فروش و عرضه ارسال می کنند.

 

فروشگاه عرضه انواع رومیزی ترمه

در بازار تهران و دیگر شهرستان ها فروشگاه هایی با عنوان محصولات صنایع دستی و سنتی وجود دارد که مکانی بسیار جذاب و زیبا برای دوستداران این هنر است.

رومیزی سنتی ترمه هم در این فروشگاه ها  مشاهده می شود. علاوه بر رومیزی دیگر محصولاتی نظیر صندوقچه ترمه و کیف ترمه و کفش ترمه و غیره وجو دارد که در انواع قیمت ها و کیفیت ها به فروش می رسد.

در شهرهای توریستی و گردشگری نظیر مازندران و یزد و اصفهان و کرمان و شیراز این نوع فروشگاه ها بیشتر قعالیت دارند.