عمده فروشی پارچه ترمه یزد به قیمت کارخانه

آیا عمده فروشی پارچه ترمه در بازار را می شناسید؟ پارچه ترمه از الیاف متنوعی از جمله ابریشم و پلی استر بافته میشود. هر کدام از ارین الیاف ویژگی خاص خود را دارد. از پارچه ترمه در انواع تولیدات استفاده می شود که هر کدام دریک صنعتی باعث ایجاد مشاغل درآمد زا شده است.

انواع پارچه های یزدی

استان یزد به عنوان قطب منسوجات و بافت پارچه در ایران مشهور و نامی شده است. انواع پارچه های مختلف با طراحی های متنوع و برای مصارف صنعتی و تجاری و حتی خانگی در این شهر توسط بافندگان تولید شده و به فروش می رسد. از جمله این پارچه ها عبارتند از:

  • پارچه مبلی
  • پارچه تترون
  • پارچه شمد و روانداز
  • پارچه ملحفه ای
  • پارچه نخی
  • پارچه شال و روسری
  • شعربافی
  • پارچه ترمه

صنایع دستی در استان یزد به صورت فراوان توسط بومیان این منطقه تولید و در نمایشگاه های بهاره و نوروزی برای عرضه به ایران گردان و توریست ها به فروش می رسد. از میان این پارچه ها ترمه خودنمایی می کند و توانسته بازار خوبی را بین ایرانیان در دیگر شهر ها و حتی کشورهای دیگر مشهوریت خوبی پیدا کند به طوری که تاجران پارچه برای این حوزه نیز سرمایه گذاری کنند.

باقت پارچه ترمه برای تهیه و دوخت انواع محصولات در این حوزه صورت می گیرد که پرفروش ترین آن ها رومیزی و کیف ترمه است. هر کدام از این دو محصول پارچه مخصوص به خود را لازم دارد. چرا که نوع استفاده و کارایی این دو با هم متفاوت است.

 

موارد استفاده از پارچه ترمه

همانطور که گفته شد پارچه ترمه بازار بزرگی از صنعت نساجی را به دست گرفته است. این پارچه سنتی بافت ظریف و زیبایی دارد و می توان انواع محصولات تهیه شده از این پارچه را در خانه های اغلب ایرانیان مشاهده کرد.

مثلا رومیزی های ترمه که در ابعاد متنوع دوخته می شود نمو.نه پرفروشی از این پارچه است. می توان به عنوان سوغات و هدیه برای عزیزان خود تهیه و خریداری کرد. پارچه های ترمه در دو نوع ابریشم و پلی استر بافت می شوند اما بهترین نوع ترمه که از طرح و رنگ خاصی برخوردار است و کیفیت بسیا خوبی نیز دارد همان ترمه ابریشم است. ا

این نوع ترمه خود تراکم و کیفیت های مختلفی دارد که به دو نوع ممتاز و فوق ممتاز تقسیم بندی می شود. هر کدام از برندهای معروف ترمه یزد درجه بندی های ترمه ابریشم شان با برند دیگر متفاوت است. مثلا رومیزی که برای یک تولیدی درجه بندی ممتاز داردريا، برای یک تولیدی دیگر ممکن است درجه فوق ممتاز داشته باشد.

  • تولید کیف و کفش
  • دوخت روتختی و بالش و کوسن
  • دوخت لباس و مانتو
  • دوخت انواع رومیزی
  • دوخت پشتی سنتی

استفاده های فراوان دیگری نیز برای پارچه ترمه در نظر گرفته شده که هر خریدار عمده ای با توجه به نوع نیازو حوزه شغلی خود این پارچه را خریداری می کند. به عنوان مثال برخی این پارچه را برای استفاده به عنوان زمینه قاب های معرق به کار می برند. یا برای ساخت انواع صندوقچه های تزئینی می توان از این پارچه استفاده کرد.

 

پخش عمده ترمه

آیا مراکز پخش پارچه ترمه یزد را می شناسید؟ آیا برای خرید عمده ترمه با این مراکز پخش آشنایی دارید؟

ترمه ابریشم از محبوب ترین نوع ترمه در بازار کشور است که البته نوع پلی استری آن از رایج ترین آن نیز به دلیل قیمت مناسب آن نسبت به ترمه ابریشم به شمار می رود. به طوری که این محصول با تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد در بازار به فروش می رسد. نمی توان این نوع پارچه بافته شده را به دلیل جنس پلی استری که دارد نا مرغوب دانست. چرا که اگر تراکم بافت مناسبی داشته باشد می تواند باکیفیت نیز باشد.

بعد از تولید و بافت انواع پارچه های ترمه آنچه که بسیار مهم است پخش و توزیع آن در سراسر ایران است تا بتوان به خوبی به فروش رساند و روند تولید را افزایش داد و در راستای رونق تولید قدم برداشت.

یکی از مراکز مهم پخش ترمه توسط نمایندگی های خود آن تولیدی صورت می گیرد. برای خرید عمده و مستقیم از تولیدی ها بهترین گزینه خرید از نماینگی هاست که می توان با خیال راحت بهترینن وع ترمه را خریدای کرد.

برای خرید پارچه ترمه باید به کارگاه های تولید آن یا عمده فروشی ترمه مراجعه کرد. سایت ترمه خانه این امکان را برای خریداران عمده پارچه ترمه فراهم کرده است. و انواع پارچه های ترمه را در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا عرضه کرده است.

پارچه ترمه از کجا بخریم؟

همانطور که گفته شد استان یزد یکی از بزرگ ترین استان های تولید و بافت ترمه در ایران است. به طوری که از گذشته تا کنون انواع پارچه های مرغوب ترمه با طرح معروف بته جقه توسط دستگاه های چوبی و امروزه دستگاه های نیمه صنعتی بافته می شده است.

اگر در استان یزد ساکن نیستید و به دنبال طرح های نفیس پارچه ترمه می گردید جستجو در سایت های اینترنتی فروش ترمه و محصولات آن  بسیار خوب است. امروزه علاوه بر شهر یزد دیگر شهر های کشور نیز به تولید و عرضه این محصول مشغول اند از جمله:

  • تهران
  • اصفهان
  • کرمان
  • شیراز

نمایندگی های ترمه یزد در اغلب شهرهای ایران به فروش انواع ترمه های مرغوب و با کیفیت ابریشم می پردازند. خرید از نمایندگی ها بهترین نوع خرید است. ولی اگر قصد خرید عمده انواع محصولات ترمه دارید خرید مستقیم از خود تولیدی و کارگاه گزینه بسیار خوبی است. اما از آنجایی که دسترسی به کارخانه برای همه امکان پذیر نیست خرید از سایت های اینترنی که فروش عمده ترمه دارند بهترین گزینه است.