صابون گیاهی زردچوبه علاج از ابتلا به سرطان پوست جلوگیری می کند

به طور کلی همه انواع پوست، از سالم گرفته تا بیمار نوزاد گرفته تا سالخورده باید تمیز نگه داشته شوند تا خواص سد کننده خود را حفظ کنند که صابون گیاهی زردچوبه علاج این کار را برای شما آسان کرده.

هدف اصلی پاکسازی پوست حذف ناخالصی‌ها از سطح پوست و کنترل بوی آن، بدون حذف پروتئین‌ها و لیپیدهای محافظ سطح SC، تأثیر بر میکروبیوتای پوست قابل تغییر است.

این می تواند یک چالش اساسی باشد، زیرا ترکیب پوست و یکپارچگی مانع پیچیده، ناسازگار و پویا است، همانطور که در بالا توضیح داده شد.

از آنجایی که بیشتر ناخالصی ها و آلاینده هایی که روی سطح پوست یافت می شوند محلول در آب نیستند، پاکسازی پوست به تنهایی با آب کافی نیست.

از این رو، نیاز به محصولات حاوی سورفکتانت وجود دارد برخلاف آب، محصولات حاوی سورفکتانت قادر به شکستن و امولسیون کردن اکثر ناخالصی ها و آلاینده های پوستی به ذرات ریزتر و جدا شدن و حذف بعدی آنها از سطح پوست هستند.

این باعث می شود سورفکتانت ها جزء کلیدی مراقبت از پوست باشند با این حال، همه سورفکتانت‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند، برخی از آنها، یعنی سورفکتانت‌های مبتنی بر صابون، مشکلات بیشتری نسبت به آنها ایجاد می‌کنند.

صابون

ویژگی‌های کلیدی صابون‌ها و سیندت‌ها را مقایسه و مقایسه می‌کند مزایا و معایب انواع مختلف سورفکتانت را مورد بحث قرار داده و بینشی در مورد خواص فیزیکوشیمیایی، فعالیت بیولوژیکی و اثرات بالقوه آنها ارائه دهد.

بینشی در مورد پاک کننده های پوستی که برای بیماری های پوستی خاص مانند اگزما مناسب هستند.

چگونه درک عمیق تر از ویژگی های پیچیده شیمی سورفکتانت و اثرات آن بر روی پوست می تواند با موفقیت منجر به توسعه نسل جدیدی از پاک کننده های پوست با خواص بهینه شود که با ملایمت و پاکسازی بسیار موثر و مفید مشخص می شود.

طیف متنوعی از پاک کننده های پوست امروزه وجود دارد، اما همه آنها به طور کلی به دو نوع تقسیم می شوند: پایه صابونی و سیندت.

هم پاک کننده های مبتنی بر صابون و هم حاوی ترکیبات حاوی حداقل یک (اغلب بیش از یک) سورفکتانت هستند، دسته ای از ترکیبات آلی که آمفیفیلیک/آمفی پاتیک هستند.

یعنی حاوی اجزای غیرقطبی یا آبگریز هستند که به نام‌های «دم» نیز شناخته می‌شود، و قسمت‌های قطبی یا آبدوست (عاشق آب)، که به «سر» نیز معروف هستند.