شرکت پخش کننده کیف دستی ترمه

کیف دستی ترمه

کیف دستی ترمه علاوه بر فروش در فروشگاه های صنایع دستی، در فروشگاه ها و مغازه های موجود در پاساژهای کیف فروشی هم می توان مشاهده کرد. این محصول از پارچه ترمه دوخته شده و برای استفاده راحت تر دارای بند و دسته و جیب نیز است.

کیف ترمه مانند هر کیف دیگری در ابعاد و اندهزه های مختلف توسط تولیدی ها دوخته می شود. از جاکارتی ترمه گرفته که کوچک ترین نوع کیف ترمه است تا کیف های دانشجویی و ساک ترمه که بزرگ ترین ابعاد هستند.

علاوه بر کارگاه های کیف دوزی، شرکت های ترمه بافی که کار بافت پارچه ترمه را انجام می دهند هم ممکن برای فروش و یا حتی تبلیغ بیشتر شرکت خود به دوخت و عرضه انواع کیف های ترمه مبادرت ورزند. این کار برای شرگت های تولیدی که برند هستند بسیار پرسود نیز است وچرا که مشتری با شناخت این برند و با اطمینان خاطر به خرید کیف های با کیفیت ترغیب می شود.

معرفی انواع ساک صنایع دستی

کیف دستی ترمه

در حوزه صنایع دستی محصولات زیادی هستند که در کشومان تولید شده و به فروش می رسند. هر کدام هم مشتریان داخلی و خارجی خود را دارد. چرا که چند سالی است عرضه محصولات صنایع دستی در بازار خارج هم رونق پیدا کرده و دارای ارزآوری برای تولیدکنندگان و فروشندگان عمده شده است.  از جمله صنایع دستی می توان به انواع کیف های سنتی اشاره کرد که هر کدام از پارچه و جنسی تهیه و دوخته می شوند.

سام صنایع دستی وسیله ایست که بیشتر جنبه تزئینی داشته و به دلیل زیبایی که دارد توسط مشتریان خریداری می شود. چرا که وسیله دست دوز بوده و حتی به عنوان کادو و هدیه بسیار بی نظیر خواهد بود. حال برخی پارچه هایی که برای تولید ساک صنایع دستی به کار می رود را در زیر نام می بریم:

  • ترمه
  • جاجیم
  • گلیم
  • گبه
  • شعربافی
  • حصیر
  • لیف خرما

تولیدی کیف ترمه و چرم

کیف دستی ترمه

کارگاه های تولید کیف ترمه و چرم محصولات خود را بهترین کیفیت و با استنفاده از مواد اولیه مرغوب تولید نموده و روانه بازار می کنند. آن ها سعی دارند که با ایجاد بازار رقابتی در داخل مشتریان و خریداران عمده را بیشتر به سمت خود جلب نموده و در بازار خارجی نیز به راحتی این نوع کیف ها را به فروش برسانند.

تولیدی کیف ترمه به گونه ایست که کار الگو کشی و برش پارچه کیف و همچنین دوخت ان همه با دست انجام می شود. به همین علت کار بسیار ظریف و تمیز بوده و کیف سنتی ترمه دارای بسیار بالایی است. مخصوصا اگر پارچه های استفاده شده ابریشم وده و یا از پلی استر 7 رنگ مخصوص دوخت کیف استفاده شده باشد.

چرم یکی از وسیله هایی است که برای دوخت انواع کیف ترمه با آن تلفیق می شود. در واقع برای زیبایی بیشتر و شیک تر شدت کیف، چرم طبیعی و یا مصنوعی بهترین وسیله است. از دیگر پارچه ها و وسایل استفاده شده در دوخت کیف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشپالت
  • جین
  • جاجیم ماشینی
  • جاجیم دست باف

کیف دستی ترمه

خرید کیف سنتی یزد به صورت اینترنتی

 

برای خرید کیف سنتی یزد به صورت اینترنتی با همکاران ما از طریق این سایت تماس بگیرید و انواع کیف های ترمه را سفارش دهید. تنوع در این محصول آن قدر زیاد است که برای دختران و زنان ایرانی که به سبک کیف های سنتی علاقه مند هستند، انواع کیف در ابعاد و اندازه های مختلف دوخته و تولید می شود.

مجموعه ما این افتخار را دارد تا با تولید و دوخت کیف ترمه از بهتررین و با کیفیت ترین نوع ترمه اعم از پلی استر و ابریشم در خدمت شما باشیم و به شما در خرید این محصول دست دوز ایرانی کمک کنیم. برای خرید بی دغدغه و راحت کیف ترمه و سایر محصولات سنتی ترمه می توانید از طریق این سایت اینترنتی با خیالی مطمئن ثبت سفارش انجام دهید.

در واقع یکی از روش های راحتی که با آن می توان انواع کیف سنتی یزد را مشاهده نموده و با صرف زمان و انرژی کمتر وسیله موزد نظر را خریداری کرد، خرید به صورت اینترنتی است.

قیمت انواع کیف های ترمه

کیف دستی ترمه

همانطو که در بالا هم بیان شد کیف ترمه در انواع گوناگونی از نظر جنس و ابعاد و کیفیت دوخته می شود. این مورد را نیز باید اضافه کرد که تولیدی های دوخت کیف ترمه در تهران و یزد بسیار هستند که خود سبب تولید انواع کیف شده است.

با توجه به این موراد می توان گفت این محصول لیست قیمت این محصول سنتی به صورت متفوت به بازار عرضه می شود. البته خریداران عمده می توانند همین کیف را با قیمت کمتری نسبت به بازار از تولیدی ها خریداری کنند. قیمتی که بسیار به صرفه تر از قیمت های تک فروشی موجود در بازار باشد. حال برای اطلاع از قیمت های عمده انواع کیف ترمه مشتریان گرامی می تواننند سفارشات خود را با این مجموعه از طریق مشاوران فروش در میان بگذارند.

پس باید قبل از سفارش نوع و تعداد هر کدام از کیف ها را به صورا واضح مشخص نمایید. چرا که انواع این کیف ها در بازار بسیار است. قیمت های صادراتی نیز اگر در تهداد بالا و در حجم صادراتی زیاد مثلا تعداد 2000 عدد به بالا باشد، قیمت بسیار کمتری نسبت به خرید 100 عدد کیف ترمه خواهد داشت.

معرفی شرکت های پخش کننده کیف دستی ترمه

کیف دستی ترمه

شرکت های پخش کننده کیف دستی یزد این محصول را به صورت عمده  از تولیدی های موجود در شهرهایی مانند یزد و تهران و اصفهان خریداری نموده و برای فروشگاه ها و مغازه دار های پاساژها پخش می کنند. این روش خرید و فروش برای تاجران سود خوبی را به همراه دارد. پخش عمده انواع محصولات ترمه از طریق خود تولیدی ها و یا عمده فروشان در سطح کشور صورت می گیرد.

به دلیل وجود کارخانه های بافت ترمه در استان یزد، کارگاه های کوچک و بزرگ زیادی وجود دارند که از این پارچه به بهترین شکل برای دوخت و عرضه انواع محصولات نظیر رومیزی و کیف و مانتو و روتختی ترمه و غیره بهره می برند و با این روش حتی کارآفرینی نیز می کنند. چرا که با استخدام چند خیاز کار ماهر و نیمه ماهر و همچنین کارگر برای گخش در سطح شهر به روش مطلوبی برای جوانان ایجاد شغل می کنند.

شرکت های پخش کننده نیز از این تولیدی ها محصولات دوخته شده را به صورت عمده و در تعداد بالا خریداری نموده و ذر شهرهای مختلف کشور پخش می کنند. خرید از طریق شرکت های پخش برای افرادی که می خواهند تعداد کمتری خرید داشته باشند نیز دارای سود است. چرا که این شرکت ها با قیمت پایین تری نسبت به مغازه داران محصولات خود را به فروش می رسانند.