شرکت عرضه رومیزی قرمز ترمه

رومیزی قرمز ترمه از جمله رومیزی هایی زیبا و سنتی است که به دلیل رنگ قرمزی که دارد می توان به راحتی با مبل یا پرده و حتی دیگر وسایل همرنگ محیط ست کرد.

رومیزی ترمه از وسایلی است که به  خاطر نوع بافت پارچه اش مخاطبان خاص خود را دارد.

رومیزی قرمز ترمه

نحوه بافت ترمه در گذشته و امروز

ترمه نوعی پارچه سنتی است که از گذشته توسط بافندگان با دست بافته می شده و نام ترمه دست بافت مر بوط به همان ترمه های قدیمی است. این پارچه توسط دو نفرو یک دستگاه چوبی بافته می شده. امروزه به دلیل پیشرفت دستگاه ها و سریع تر شدن بافت با دستگاه های ماشینی که یکی از مهم ترین عوامل بافت ترمه ماشینی بوده با این وسایل کار صنعتی بافت انواع پارچه های ترمه ابریشم و پلی استر صورت می گیرد.

رومیزی قرمز ترمه

کاربردهای رومیزی های ترمه

نام رومیزی در گذشته بقچه بوده چون رومیزی ها اغلب به شکل مربع بافت می شدند، رومیزی های مربعی به همین نام معروف شده است.

همانطور که از نام رومیزی پیداست این وسیله را برای انداختن روی میز به کار می برند که هم جنبه زیبایی دارد و هم مانع لکه و ثیف شدن میز می شود.

حال نمونه ای دیگر از کاربردهای رومیزی ترمه را بیان می کنیم تا موقع خرید به این جنبه از رومیزی نیز توجه کنید:

  • انداختن روی پشتی
  • انداختن روی مبل
  • تزیین تلویزیون و ال سی دی
  • انداختن روی بوفه و دکور خانه ها
  • استفاده به عنوان سفره هفت سین
  • دوخت رومیزی ترمه روی لحاف کرسی به عنوان تزیین آن

رومیزی های ترمه علاوه بر شکل مربعی در اشکال و ابعاد دیگر نیز بافته می شود چرا که تولید کنندگان در پی جلب نظر خریداران و مشتریان خود هستند تا بتوانند فروش بیشتری هم داشته باشند:

  • رومیزی ترمه گرد
  • رومیزی ترمه بیضی
  • رومیزی ترمه سه گوش
  • رومیزی ترمه به ابعاد 100*200 سانتیمتر مربع که مستطیل شکل است.
  • رومیز ترمه رانر

رومیزی قرمز ترمه

شرکت تولید و عرضه رومیزی ترمه

در گذشته شاید افرادی که کار ترمه بافی انجام می دادند به تعداد انگشتان دست هم نبود. اما رفته رفته با پیشرفت علم و صنعتی شدن اغلب صنایع، کار بافت پارچه ترمه نیز با ماشین آلات صورت می گیرد و این کار امروزه حتی با سرعت و تنوع بیشتری نسبت به ترمه دست بافت انجام می شود.

امروزه در استان یزد کارگاه های بافت ترمه زیادی وجود دارد که می توان به راحتی انواع طرح های متنوع ترمه را از آن ها دریافت کرد.

اغلب این کارگاه های تولیدی علاوه بر رومیزی سایر محصولات ترمه را نیز تهیه می کنند. خریداران عمده می توانند بدون حضور در این کارگاه ها و ازطریق سایت های معتبر فروش ترمه که به صورت مستقیم با تولیدی در ارتباط هستند، سفارشات خود را خریدای کنند.

شرکت های ترمه بافی به دلیل تنوع بالای طرح و نقش و همچنین بافت انواع ترمه با ابریشم و پلی استر سعی در عرضه محصولاتی مرغوب و باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستند تا این هنر سنتی و نفیس را به سراسر کشور ارائه دهند.

رومیزی قرمز ترمه

خرید عمده رومیزی قرمز ترمه

یکی از رنگ های پرفروش رومیزی های ترمه رنگ قرمز است که دارای تناژ رنگی از کم رنگ تا پر رنگ می باشد. البته در گذشته بیشترین رنگی هم که برای انواع رومیزی های ترمه به کار می رفت رنگ عناب و زرشکی و قرمز بوده که امروزه نیز هنوز طرفداران خود را دارد.

خریداران عمده این رنگ رومیزی می توانند برای خرید عمده خود به سایت های فروش معتبر که تولیدی دارند مراجعه کنند.

رومیزی ها اغلب به صورت ست 3و 4و همچنین 5 تکه تولید شده و به فروش می رسد. خرید و فروش ست رومیزی ترمه نیزخریدار بیشتری دارد چرا به راحتی می توان با انواع میزهای خانه و اداری ست نموده و جلوه بیشتری را به فضا بخشید.

رومیزی قرمز ترمه