دختری که دچار برق گرفتگی روی فوم عایق کف شد

اختراع حاضر روشی برای اعمال عایق حرارتی به مخزن ذخیره آب ارائه می دهد که روش مذکور شامل موارد زیر است: اعمال عایق فوم پلی اورتان دمیده شده با آب. و اعمال یک مانع بر روی عایق فوم دمیده شده با آب برای کاهش انتشار گاز به خارج از عایق فوم دمیده شده با آب.
اختراع حاضر علاوه بر این، یک مخزن ذخیره آب پوشیده از عایق را فراهم می کند، عایق مذکور شامل: یک لایه داخلی از یک عایق فوم پلی اورتان دمیده شده با آب. و یک مانع بر روی سطح خارجی عایق فوم دمیده شده با آب که انتشار گاز را از عایق فوم دمیده شده با آب کاهش می دهد.
این اختراع اکنون با موارد زیر، غیر محدود نشان داده خواهد شد.
مخترعان حاضر دریافته اند که انحطاط سریع در عملکرد فوم عایق کف دمیده شده با آب به دلیل تغییر در ترکیب گاز سلولی و یا مقدار گاز موجود در فوم است که در نتیجه خواص عایق را کاهش می دهد.


معمولاً این گاز تولید شده در حین دمیدن آب دی اکسید کربن است. البته یکی از راه‌های غلبه بر این افت در خواص عایق، افزایش ضخامت در فوم است که نسبتاً آسان است اما گران است (هم از نظر هزینه مواد و هم از نظر هزینه حمل و نقل) و مطلوب نیست زیرا به فضای بزرگ‌تری برای نصب نیاز دارد. سیلندر.

خترعان حاضر کشف کرده اند که با قرار دادن یک مانع مانند آستین یا پوشش روی یا پوشاندن قسمت بیرونی فوم عایق پلی یورتان دمیده شده با آب، می توان فوم را آب بندی کرد و در نتیجه از زوال خواص عایق جلوگیری یا حداقل کاهش داد.

فوم عایق دمیده شده با آب در حالی که امکان استفاده از ضخامت های عایق معمولی را فراهم می کند که ممکن است برای فوم دمیده HFC وجود داشته باشد.