خوراک مرغ تخمی که در لوازم آرایش مورد استفاده قرار گرفت

کاسه ها و دانخوری ها همیشه باید کمی بالاتر قرار گیرند، مثلاً روی دیسک آجری یا تنه درخت، تا از ورود فضولات به خوراک جلوگیری شود.

اگر نمی خواهید مرغ های خود را با دست تغذیه کنید، می توانید از دانخوری خودکار مرغ استفاده کنید.

این دستگاه تغذیه که به عنوان سیلو خوراک طیور نیز شناخته می شود، همیشه زمانی که دیگر خوراکی در کاسه وجود ندارد، به طور خودکار دوباره پر می شود.

یک کاسه آب کاملاً جایگزین یک آبخوری مخصوص جوجه ها می شود. آب در این نوع آبخوری ها در برابر آلودگی محافظت می شود. در زمستان، مرغ ها برای جبران افزایش تقاضای

انرژی به دلیل سرما، به غذای با کیفیت بالا نیاز دارند.

بنابراین، در فصل سرد، یک غذای کامل و کامل بدهید و آن را با سبزیجات غنی از ویتامین، یعنی میوه ها، سبزیجات و خوراک مرغ تخمی تکمیل کنید.

برای نگهداری جوجه های خود نیازی به مزرعه ندارید. اصولاً هرکسی که باغی دارد می تواند چند پرنده بیابد که آزادانه در آن نوک بزنند و زیر و رو کنند.

در آلمان، نگهداری مرغ در مناطق مسکونی به طور کلی مجاز است. با این حال، شهرداری ها ممکن است در موارد فردی نگهداری مرغ را ممنوع کنند.

بنابراین لازم است از قبل اطلاعات مربوطه را از مقامات محلی دریافت کنید.

اگر در مسکن اجاره ای زندگی می کنید، ابتدا از صاحبخانه خود اجازه بگیرید. اصولاً او حق دارد پرورش دوستان پر را ممنوع کند.برای نگهداری از مرغ برای مقاصد خصوصی نیازی به

مجوز رسمی ندارید.

اما مرغ ها قابل ابلاغ هستند و باید به صندوق مبارزه با بیماری های دامی و به سازمان بازرسی دامپزشکی ذیصلاح اطلاع داده شوند.

این تعهد شامل همه پرندگان اهلی اعم از اردک، غاز و کبوتر می شود. در صورت شیوع آنفلوآنزای پرندگان، صندوق مبارزه با بیماری های دامی هزینه های اجرای اقدامات مقرر در

قانون و تلفات احتمالی دام را تقبل می کند.