خرید پارچه متری ترمه ابریشمی درجه یک

پاچه ترمه یکی از منسوجات تولیدی در شهر یزد است و چند سالی است که بازار تولید و خرید و فروش آن رونق گرفته است. از پارچه ترمه برای انواع محصولات استفاده می شود از جمله دوخت رومیزی و پرده و رو مبلی. پارچه های ترمه را در عرض های مختلف می توان بافت از عرض 90 سانت گرفته تا عرض 2 متر و نیم که هر کدام یک کیفیت و یک قیمتی دارد.

خرید پارچه متری ترمه ابریشمی

انواع پارچه متری ترمه ابریشمی

پار چه ترمه ابریشم را در تراکم های مختلف 120 و 150 و 180 و 210 و 240 با تعداد رنگ  متنوع از 4 رنگ تا 12 رنگ تولید می کنند. قیمت هر متر از این پارچه بسته به تراکم بافت و تعداد رنگ بافته شده در پارچه مختلف است و از متری 25 تومان شروع می شود و تا متری 100 هزار تومان هم قیمت دارد.

  1. پارچه متری ترمه ابریشمی که به صورت پنلی آماده تولید و عرضه می شود و اغلب برای دوخت انواع رومیزی ترمه ابریشم به کار می رود.
  2. پارچه متری ترمه ابریشمی که به صورت خام تولید می شود و اغلب برای تهیه کیف و کفش و مانتو و یا پشتی کاربرد دارد.

خرید پارچه متری ترمه ابریشمی

نحوه خرید پارچه متری ترمه ابریشمی

اگر مغازه پخش ترمه دارید و یا پارچه فروش هستید و به دنبال خرید پارچه متری ترمه ابریشمی عمده هستید، این مجموعه با عرضه انواع پارچه های ترمه در بهترین کیفیت بافت و قیمت مناسب یکی از یزرگ ترین مجموعه های تهیه و عرضه پارچه ترمه درد استان یزد می باشد. تهیه پارچه ترمه در طرح های زیبا و سنتی و رنگ بندی متنوع و چشم نواز در 12 رنگ مختلف از جمله کارهای این مجموعه است.

جهت سفارش و خرید عمده این محصول با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.