خرید و فروش رومیزی ترمه پلی استر ارزان

رومیزی ترمه یکی از رومیزی های سنتی است که از دیرباز در ایران مورد استفاده بوده . در گذشته طرح های ساده بافته می شده که فقط دارای بته جقه بوده اما امروزه با پیشرفت و گسترش تکنولوژی طرح ها نیز پیشرفت کرده و امروزه نقش های قابدار بیشتر بافته می شود که علاوه بر بته جقه دارای شاخ و برگ های ریز و درشت و همچنین نقش های اسلیمی است.

رومیزی ترمه

بهترین پارچه ترمه برای دوخت رومیزی کدام است؟

رومیزی ترمه

نوع اصل رومیزی ترمه یزد در دو درجه بندی یک و دو تولید شده و به فروش می رسد که تشخیص اصل بودن آن برای افراد عادی کاری دشوار است. بهترین راه شناخت ترمه اصل الیاف به کار رفته در تولید و بافت آن است. بهترین نوع پارچه ترمه سنتی آن است که با نخ ابریشم طبیعیبافته شده باشد. ابریشم مصنوعی نیز امروزه بهترین نوع ترمه است که دارای ظرافت و نرمی فراوانی است و رنگ های آن بسیا چشم نواز و زیبا است.

اگر بخواهید اصل بودن پارچه ترمه را تشخیص دهید یکی از روش های راحت سوزاندن قسمتی از نخ در پشت پارچه ترمه است که اگر نخ به آرامی بسوزد و تبدیل یه پئدر شود ئو بویی شبیه بوی موم دهد نخ ابریشم اصل است ولی اگر نخ به سرعت سوخت و شبیه پلاستیک جمع شود و بویی شبیه بوی کاغذ دهد ترمه پلی استر است.

پارچه ای که تار آن از جنس ابریشم یا پنبه و پود آن از جنس ابریشم، نخ یا کرک باشد دارای ارزش بالایی بوده و از مرغوب ترین انواع پارچه به شمار می آید.

از دیگر موارد تشخیص ترمه مرغوب تعداد رنگ های به کار رفته در بافت پارچه است هر چه تعداد رنگ ها بیشتر باشد ترمه مرغوب تر بوده و با کیفیت تر است. تراکم پارچه نیز از دیگر موارد مرغوبیت ترمه خواهد بود. اگر تراکم بافت پارچه بالا باشد ظرافت ترمه بیشتری خواهد شد. ترمه اصل دارای ظرافت و نرمی بسیار خواده بود به گونه ای که با لمس کردن آن متوجه خواهید شد.

بعاد از پارچه استفاده از مواد مرغوب در دوخت رومیزی و نوع دوخت نیز در کیفیت رومیزی تاثیر خواهد داشت.

انواع ترمه صادراتی یزد

رومیزی ترمه

پارچه ترمه به دلیل کیفیت بسیار بالا و زیبایی کم نظیرش یکی از محصولات پر طرفدار جهت صادرات در کشور می باشد. تولید کنندگان معتبر و فراوانی در منطقه یزد در زمینه تولید ترمه با کیفیت و مرغوب فعالیت دارند. پارچه ترمه صادراتی یزد دارای کیفیتی بسیار بالا بافته شده با استفاده از بهترین و مرغوب ترین الیاف،در رنگ های شاد و جذاب و در طرح های متنوع و کم نظیر می باشد. با توجه به ازدیاد تولید و کیفیت بالای
محصولات این پارچه از پتانسیل بالایی جهت صادرات برخوردار می باشد.