خرید بدون واسطه پارچه ترمه یزد

تاجران و عمده فوشان ترمه به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه پارچه ترمه و دیگر محصولات ترمه هستند. برای این منظور می توانید از طریق این مجموعه اقدام کرده و انواع پارچه های ترمه یزد را مستقیم از تولیدی و کارخانه خریداری کنید.

ترمه رومیزی

ترمه های رومیزی جزوی از دکوراسیون خانه های ایرانیان شده است و این محصول سنتی را میتوان در اغلب خانه ها مشاهده کرد. امروزه ترمه های رومیزی را به روش های مختلفی می توان خریداری کرد و نیازی به حضور در شهر تولیدکننده نیست:

  • خرید از طریق سایت های فروشگاهی
  • خرید از طریق نمایندگی های فروش ترمه در سرتاسر شهر های ایران
  • خرید از طریق مراجعه به بازارهای سنتی شهر که ترمه نیز می فروشند
  • خرید از طریق شبکه های احتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام

خرید ترمه رومیزی از طریق سایتهای فروشگاهی خود به دو صورت است:

  1. یکی خرید از سایت هایی که فقط تولیدکننده و فروشنده ترمه و دیگر محصولات تهیه شده از پارچه ترمه هستند.
  2. دیگری سایت هایی مانند دیجی کالا و دیگر سایت ها که همه محصولی را برای فروش به مشتریان خود عرضه می کنند.

 

خرید ترمه در تهران

اگر قصد خرید عمده ترمه در تهران را دارید، این محصول سنتی را می توانید در بازار تهران به آسانی پیدا کنید.  تنوعی زیاد از پارچه های ترمه از نوع ابریشم و پلی استر و همچنین مشتقات تهیه و دوخته شده از پارچه ترمه که فراوانند و چند سالیست که فروش آن زیاد شده است، از رومیزی ترمه  در ابعاد و اندازه های مختلف گرفته تا پشتی های سنتی ترمه که در طرحها و رنگ های متفاوت برای همه سلیقه ها و علاقه مندان به محصولات سنتی تولید و عرضه می شود.

قیمت پارچه طرح ترمه

امروزه پارچه های طرح ترمه با کیفیت های متفاوتی عرضه می شوند که هر ی دارای قیمتی هستند. پارچه ترمه اگر از جنس ابریشم باشد از متری 50 هزار تومان شروع قیمت دارد و اگر از جنس پلی استر باشد بسیار ارزان تر بوده و از متری 18 هزار تومان شروع قیمت دارد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت های هر طرح از پارچه ترمه با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.