حنا هندی قیفی میتواند زندگی یک جوان را دگرگون کند

با توجه به تاریخچه عروس مهدی: سنت حنا هندی قیفی چگونه پدید آمد، در حالی که سابقه عکاسی زیادی از این نمونه ها وجود ندارد: «فرآیند حنای عروس یهودیان چهار یا پنج روز طول کشید تا با چندین برنامه کاربردی و مقاومت در برابر کار انجام شود. ”

با این حال، در برخی از جوامع یهودی، به ویژه در گروه‌های کوچکتر یمنی، مراسم حنا بیشتر از آن که حنا به سر می‌رود، مربوط به حجاب سر است.

در اینجا نام مراسم زمانی به کار می رود که یک نقطه بزرگ حنا به کف دست عروس و داماد و سپس به چند نفر از اعضای خانواده زده شود. این یک راه منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن لحظه با مهمانان عروسی است و در نهایت یک “طراحی” کوچکتر و کمتر به چشم می خورد.

این ترجیحات طراحی فرهنگی فقط نوک کوه یخ است که به مجموعه بی پایانی از گزینه ها می رسد که باید برای طراحی mehndi خود انتخاب کنید.

کوتاه یا بلند، سنتی یا رنگارنگ، تنها چیزی که می توانید از آن مطمئن باشید این است که مهندی شما کاملاً منحصر به فرد خواهد بود و تا زمانی که آن را دوست داشته باشید، شکوفا خواهد شد.

حالا، در صورتی که اینجا هستید زیرا نیاز به میزبانی مراسم مهدی دارید، و حالا بالاخره می‌دانید چرا این مهم است، در اینجا یک برنامه گام به گام برای برگزاری جشن عروسی عالی وجود دارد.

چگونه یک جشن مهدی را میزبانی کنیم؟
بنابراین، شما تصمیم گرفته اید که یک خواهر، خاله یا مادر خوبی باشید و میزبان مهدی زیبای عزیزتان باشید. خیلی خوب است که متقاعد شده اید که سنت را به باد پرتاب نکنید، اما شاید هنوز برای برپایی این رویداد مهم به کمک نیاز داشته باشید.

برندگانی مانند ارکیده، گل رز، شکوفه های نیلوفر آبی و ژربرا هاله ای بهشتی را برای این رویداد رقم خواهند زد. مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید و آنچه را که برای شما و سلیقه عروس مناسب است انتخاب کنید.

سرگرمی کسی نباشید که یک مهمانی خسته کننده مهدی برگزار می کند. یک مهدی بدون سرگرمی خوب به دلایل نادرست در خاطر می ماند. خوانندگان، نوازندگان و نوازندگان خاص مانند رقصندگان، انقباض‌کنندگان، تنفس‌کنندگان آتش و غیره را ایمن کنید.