جدیدترین مدل و قیمت تولید پشتی سنتی ترمه

تولید پشتی سنتی کاری است که منسوخ نشده و همچنان می توان در شهرهایی مانند یزد و کاشان و اصفهان و کرمان تولیدی های متنوعی را مشاهده کرد. در مناطق مختلف ایران از انواع پشتی های سنتی از جمله پشتی های ترمه استفاده می‌کنند برای دیدن جدیدترین مدل و قیمت های این محصول می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

تولید پشتی سنتی

مدل جدید پشتی و کناره

تولید پشتی سنتی

بسته به سلیقه ی افراد انواع مختلفی از پشتی های سنتی وجود دارد و می توان در بازار نمونه های متنوع آن را مشاهده کرد. پشتی هایی از قبیل پشتی فرش، پشتی مبلمان، پشتی ترمه، پشتی ترکمن و پشتی خلیجی که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. یکی از پرکاربردترین پشتی ها پشتی ترمه است. از این نوع پشتی سنتی می توان در مکان های مختلفی مانند مساجد رستوران مناطق بوم گردی خانه باغ ها و غیره استفاده کرد.
تولیدکنندگان و کارگاه های دوخت پشتی ترمه برای فروش بیشتر محصول خود طرح های جدیدی را ارائه کرده‌اند مانند اینکه پشتی را به صورت کناره و و ست ۷ تکه دوخته و روانه بازار می‌کنند یعنی علاوه بر پشتی وسایل دیگری مانند تشکچه، بالشت لوله ای و پشتی مثلثی به آن اضافه کرده اند که سبب راحتی و همچنین زیبایی بیشتر این محصول شده است.

بزرگ ترین مرکز تولید پشتی سنتی

تولید پشتی سنتی

از آنجا که شهر یزد بزرگترین مرکز تولید پارچه ترمه است، می‌توان بیشترین تولیدی های پشتی سنتی را در این منطقه مشاهده کرد. طرح و رنگ پشتی سنتی به گونه‌ای است که می‌توان آن را با دیگر وسایل خانه مانند مبلمان فرش و یا حتی پرده ست کرد. تلاش کارگاه های دوخت پشتی ترمه در حدی است که می‌خواهند با استفاده از مواد اولیه مرغوب محصولی با کیفیت و بادوام را به سراسر ایران عرضه کنند.

برای دوخت و تولید پشتی سنتی ترمه می توان از پارچه ابریشم همچنین پلی استر استفاده کرد که هر کدام کیفیت ها و قیمت های متنوعی دارد. پشتی ترمه سنتی در یزد به عنوان وسیله‌ای پرکاربرد استفاده می‌شود و می‌تواند در اغلب خانه های مردمان این دیار آن را مشاهده کرد.

برخی از تولیدکنندگان پشتی سنتی بر آن شدند تا برای فروش راحت تر و بیشتر محصولات خود از طریق سایت های فروشگاهی و اینترنت محصولات خود را عرضه کنند و از این طریق خریداران بیشتری را جذب این محصول سنتی و نفیس نمایند. این مجموعه نیز یکی از بزرگترین مراکز عرضه انواع پشتی سنتی است که می‌توان از طریق مشاوران فروش مجموعه انواع طرح ها و رنگ ها را سفارش داده و خریداری کرد.