تیر اندازی به ترامپ با تفنگ خشابی اسباب بازی

آنها برخی از قدیمی ترین انواع اسباب بازی هایی هستند که وجود دارند و به عنوان اسباب بازی های کودکان یا به عنوان زیور آلات محبوب هستند.

برخی از عروسک ها به گونه ای ساخته می شوند که شبیه نوزادان به نظر برسند، و این عروسک ها معمولاً در اندازه واقعی هستند و برای بازی کودکان طراحی شده اند.

در دوران مدرن، برخی از عروسک ها دارای وسایل الکترونیکی هستند تا بتوانند صحبت کنند یا صدا تولید کنند.

اسباب‌بازی‌های مخملی که به نام‌های نرم اسباب‌بازی یا حیوانات عروسکی نیز شناخته می‌شوند، اسباب‌بازی‌های عروسک‌مانند کوچکی هستند که از پارچه ساخته می‌شوند و با مواد نرم پر شده‌اند.

تفنگ خشابی اسباب بازی به گونه ای طراحی شده اند که در دست گرفتن برای کودکان آسان بوده و به اندازه کافی نرم هستند که بتوان آنها را در آغوش گرفت.

یک نوع محبوب از اسباب‌بازی‌های مخمل خواب دار، خرس عروسکی است که در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد و نمایانگر کرکی و زیبا از خرس‌هایی است که از دکمه‌ها یا مهره‌ها برای چشم استفاده می‌کنند.

اکشن فیگورها شبیه عروسک ها هستند، اما معمولا کوچکتر هستند و از مواد سخت تری مانند پلاستیک ساخته می شوند.

این ها برای ژست گرفتن با مفاصل متحرک طراحی شده اند و اغلب شبیه شخصیت های فیلم یا برنامه های تلویزیونی هستند.

نسخه‌های اسباب‌بازی کوچک وسایل نقلیه برای صدها سال، از روزهایی که اسب و گاری رایج‌ترین شکل حمل‌ونقل بود، در بین کودکان محبوب بوده است.

در دوران مدرن، کودکان اغلب با ماشین های اسباب بازی، قایق های اسباب بازی، هواپیماهای اسباب بازی و هلیکوپترهای اسباب بازی بازی می کنند.

اینها معمولاً از پلاستیک ساخته می شوند، اما برخی از آنها نیز از فلز ساخته می شوند.

پازل ها نوعی اسباب بازی هستند که هم در بین کودکان و هم برای بزرگسالان محبوب است، آنها برای آزمایش مهارت های حل مسئله طراحی شده اند و برای توسعه استدلال و استنباط در کودکان خوب هستند.