ابتکار مدیری که از عسل طبیعی مرغوب در چسب چوب استفاده کرد

6. ممکن است به سرکوب سرفه در کودکان کمک کند
سرفه یک مشکل رایج برای کودکان مبتلا به عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی است. این عفونت ها می توانند بر خواب و کیفیت زندگی هم برای کودکان و هم برای والدین تأثیر بگذارند.

با این حال، داروهای رایج سرفه همیشه موثر نیستند و می توانند عوارض جانبی داشته باشند. جالب توجه است، عسل ممکن است جایگزین خوبی باشد، با شواهدی که نشان می دهد یک گزینه درمانی موثر است.

یک بررسی از چندین مطالعه روی عسل طبیعی مرغوب و سرفه در کودکان نشان داد که به نظر می رسد عسل موثرتر از دیفن هیدرامین برای علائم سرفه است. همچنین ممکن است به کاهش مدت سرفه کمک کند.

بررسی دیگری اشاره کرد که ممکن است کیفیت خواب را در بین کودکان مبتلا به سرفه و همچنین والدین آنها بهبود بخشد. علاوه بر این، برخلاف برخی از داروهای سرفه، عسل هیچ گونه عوارض جانبی ندارد .

با این حال، به دلیل خطر بوتولیسم، هرگز به کودکان زیر 1 سال عسل ندهید
عسل به راحتی به رژیم غذایی شما اضافه می شود.

برای دریافت مقدار کمی آنتی اکسیدان از عسل، می توانید از آن به هر شکلی که معمولاً از شکر استفاده می کنید استفاده کنید. برای شیرین کردن ماست ساده، قهوه یا چای عالی است. همچنین می توانید از آن در آشپزی و پخت و پز استفاده کنید.

به عنوان یک درمان خانگی، می توان آن را مستقیماً روی سوختگی ها یا زخم های جزئی استفاده کرد یا به صورت خوراکی برای سرفه تجویز کرد.

به خاطر داشته باشید که به دلیل خطر بوتولیسم نباید به نوزادان زیر یک سال عسل بدهید.

همچنین به خاطر داشته باشید که عسل نوعی قند است، بنابراین مصرف آن باعث افزایش سطح قند خون شما می شود