آخرین قیمت کیف ترمه سنتی درجه یک

کیف ترمه سنتی یکی از کالاهای مورد علاقه دختران و زنان ایرانی است که به وسایل سنتی و کلاسیک علاقمند هستند. طرح و نقش خاصی که این نوع کیف های سنتی دارد سبب شده تا طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کند. علاوه بر بازارهای داخلی کشورهای عراق و ترکیه خواهان کیف های ترمه سنتی ایرانی هستند. چرا که با تولید و صادرات این محصول می توان ارزآوری خوبی را برای کشور ایجاد کرد. علاوه بر آن می توان با راه اندازی کارگاه های تولید و دوخت کیف ترمه نوعی کارآفرینی نیز برای جوانان بوجود آورد.

کیف ترمه سنتی

تولید کیف ترمه سنتی با تراکم بالا

کیف ترمه سنتی

علاوه بر قیمت مناسب آنچه که برای خریدار مهم است کیفیت مطلوب کالای موردنظر است تا بتواند آن کالا برایش ماندگاری بیشتری داشته باشد و احساس رضایت از خرید کند. کیف ترمه نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر چه که پارچه ترمه تراکم بالاتری داشته باشد کیف دوخته شده کیفیت بهتر و مقاوم تری خواهد داشت. پارچه های ترمه نیز مانند سایر منسوجات با تراکم های مختلف و متنوع تولید می شود.

نوع پارچه ای که برای دوخت کیف سنتی نیاز است ترمه شش رنگ و هفت رنگ پلی استر است که برای دوخت کیف های سنتی گزینه بسیار مناسبی است. پارچه ابریشم ترمه نیز نوع مرغوب تر آن است که البته قیمت تمام شده کیف های ابریشم ترمه نسبت به هنوع پلی استری آن بسیار بیشتر است.

مانند سایر کیف ها، کیف ترمه نیز دارای ابعاد و اندازه های مختلفی است که سبب می شود برای تمام سلیقه ها و نیاز ها موجود باشد تا مشتری بتواند راحت ان مدلی که دوست دارد را انتخاب و خرید نماید. کوچک ترین مدل ان جاکارتی ترمه است که حدود 10 *8 سانتی متر است و بزرگ ریت نکیف ترمه هم کوله پشتی و کیف دستی زنانه است.

برترین تولیدکنندگان کیف ترمه سنتی

کیف ترمه سنتی

شهر جهانی یزد به قطب ترمه معروف است و توانسته این محصول سنتی را نه تنها در ایران بلکه سایر نقاط جهان معرفی نموده و صادر نیز کند. برای همین منظور تولیدی های کیف بسیاری در این شهر وجود دارد که با دوخت و تولید انواع کیفغ های سنتی ترمه آن را به بازار عرضه می کنند. تنوع در طرح و رنگ نیز یکی از ویژگی های بارزی است که مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته تا بتوانند محصولی متنوع و مورد پسند خریدار را ارائه دهند.

در واقع آنچه سبب فروش بیشتر کیف های ترمه مخصوصا در فصل تابستان می شود تنوع در طرح و رنگ و دوخت کیف های خاص و شیک است که می تواند مشتریلان بیشتری را به سمت خود جلب کند.